УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ

Розміри компактного хетчбека з простором комерційного автомобіля

ІДЕАЛЬНИЙ ДЛЯ ЗАВДАНЬ У МІСТІ

Розміри компактного хетчбека з простором комерційного автомобіля

РОЗСУВНІ БІЧНІ ДВЕРІ

Розсувні бічні двері ідеально поєднуються з боковими панелями, а вертикальна зовнішня ручка забезпечує чудовий обхват і може відкриватися обома руками.

ЗМІШАНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Компактні розміри, маневрений і гнучкий.

Новий Fiorino це фургон для міста з ідеальними зовнішніми розмірами: довжиною 3,957 м і шириною 1716 м.

ЛЕГКИЙ ДОСТУП

Легкий доступ до пасажирського салону та вантажного відділення. Задній доступ забезпечується двома дверями (40/60), що відкриваються на 180°, з максимальною шириною 1140 мм і висотою до 1060 мм

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

РЕГУЛЬОВАНИЙ ПРОСТІР

Заднє сидіння можна скласти або зняти, щоб створити вантажний відсік об’ємом 2,5 м³ з місцем для транспортування вантажів довжиною до 1,52 м (не відноситься до версії 1.4 Natural Power).

СИДІННЯ

Новий Fiorino Combi вміщує до 5 чоловік і вантаж 170 кг. Це робить його ідеальним транспортним засобом для комфортного перевезення вашої бригади і інструментів. Обладнаний кріпленнями Isofix для дитячих автомобільних сидінь. Багажна полку може складатися (частково або повністю) або віддалятися.​​

Новий Fiorino Combi є ідеальним транспортним засобом для комфортного перевезення вашої бригади і інструментів.  Він вміщує до 5 осіб з вантажопідйомністю 170 кг, надаючи досить місця для матеріалів.  Також доступна 4-місцева версія з вантажопідйомністю 286 кг.  У пасажирів доступ до зручних задніх сидінь (обладнаних кріпленнями Isofix для дитячих автомобільних сидінь) завдяки широкій бічній розсувних дверей. В якості опції для полегшення доступу пасажирів можна замовити додаткової бічні двері.  Задні сидіння можна скласти або зняти, щоб розширити простір і забезпечити вантажомісткість 2,5 м3, збільшивши функціональні можливості Combi.

ГАБАРИТИ
Довжина 3957 мм
Ширина 1716 мм
Висота 1721 мм
ГАБАРИТИ РОЗСУВНИХ БІЧНИХ ДВЕРЕЙ
Макс. Ширина 644 мм
Макс. Ширина 570 мм
Висота 1041 мм

ЗРУЧНІСТЬ У МІСТІ

ЕКСТЕР’ЄР

Зовнішній вигляд New Fiorino був перероблений відповідно з іншою частиною дизайну лінійки Fiat Professional, але при цьому зберігаючи характер моделі з сучасним і динамічним стилем. Передня частина з великою оглядовістю і захистом від ударів і новий бампер і грати, щоб підкреслити стиль легкового автомобіля.

ЗАХИСНА РАМА

Fiorino також оснащений 9-стрижневою трубчастою металевою захисною рамою в базовій комплектації для захисту водія від будь-яких переміщень вантажу.

КНОПКИ УПРАВЛІННЯ НА КЕРМІ

Все повністю інтегровано в приладову панель, а кнопки управління на кермі дозволяють приймати телефонні дзвінки, не відриваючи руки від керма.

Infotaiment

Новий Fiorino пропонує повну нову інформаційно-розважальну систему з 5-дюймовим сенсорним радіоприймачем, який включає в себе Bluetooth, потокове аудіо, USB, AUX MP3 і команди на кермі. У радіоприймач також можна додати навігаційну систему. Також є радіо CD MP3 і підготовлено місце для радіо DAB.

ПАСАЖИРСЬКИЙ САЛОН

Пасажирський салон був оновлений і включає в себе кілька нових елементів, які покращують комфорт і ергономіку. В тому числі:

Перероблене рульове колесо з вбудованим радіоуправлінням, є в шкіряному виконанні в версіях з механічною коробкою передач (на замовлення)

Приладова панель з новою графікою і постійною підсвіткою для поліпшення видимості

ЕРГОНОМІКА

Краща ергономіка для комфортного водіння

​Новий Fiorino забезпечує оптимальне положення тіла і комфорт водіння. Зручні сидіння регулюються разом з рульовим колесом і тепер доступні в обшивці з нової тканини.

Сидіння водія має регульовану висоту, поперекову опору і підголівник (в базовій комплектації, в залежності від моделі) і підлокітник (на замовлення).

Коробка передач розташована на передній панелі.

Функціональні можливості на борту

В кабіні достатньо місця, щоб організувати будь-яку вашу роботу:
Різні відсіки для зберігання речей і бічні панелі, в яких можна помістити, наприклад, 1-літрову пляшку, блокнот A4 або планшет. Просторий бардачок розроблений для зберігання всіх ваших особистих речей, робочих документів і ноутбуків. Центральна консоль з утримувачем чашок, розеткою 12 В і зарядним пристроєм USB 5 В. Тримач документів, щоб мати під рукою ваші папери, замітки і дорожні карти (опція).

Клімат-контроль

Механічна система клімат-контролю з фільтрами пилку (опція) для забезпечення комфорту водіння. 4 регульованих вентиляційних отвори забезпечують відмінну вентиляцію. 8 вентиляційних отворів розподіляють повітря для швидкого обдування вікна.

Роботизована коробка передач Comfort-Matic MTA

Точна з швидкою реакцією механічна коробка передач з можливістю не використовувати зчеплення, як в автоматичній коробці передач, ефективна і зручна, вона ідеально підходить для їзди в міському потоці.

Незалежне блокування

Незалежне блокування передніх і задніх дверей дозволяє використовувати вантажний відсік, навіть коли кабіна водія заблокована, для більшої безпеки під час операцій із завантаження та розвантаження. У базовій комплектації в залежності від версії.

Збільшене корисне навантаження

Підвищена вантажопідйомність до 660 кг. Для дизельних версій на замовлення.

Освітлення

Стельовий світильник і знімний ліхтар, розташований збоку вантажного відділення (опція):

функціонує як звичайний світильник, коли він вставлений в своє гніздо

стає зручним ліхтарем, коли знятий з кріплення

Розетка

Корисна 12-вольтна розетка також вбудована в вантажний відсік (опція)

ПОТУЖНІСТЬ У МІСТІ

Повна лінійка двигунів Euro 6

Маневреність – це ключ до міста. Новий Fiorino поставляється з повним набором двигунів Euro 6, найповнішою пропозицією в сегменті. Двигун Diesel MultiJet2 забезпечує найбільше задоволення від водіння, відмінну продуктивність, низькі експлуатаційні витрати і екологічну стійкість. Економічність також є ключовою. Новий Fiorino представляє нову версію EcoJet, яка дозволяє значно знизити витрату палива і рівень викидів з економією до 14%. Новий Fiorino має ключову особливість для комфортного водіння, особливо в місті – роботизована коробка передач Comfort-Matic (MTA).

Робочий об’єм Потужність Макс. Крутний момент Макс. Швидкість витрати за NEDC
1.3 16V MULTIJET2 80HP 1248 см3 80 к.с. 200 Нм при 1500 об/хв 162 км/год 4.4 л/100 км
1.3 16V MUTIJET2 80HP ECOJET 1248 см3 80 к.с. 200 Нм при 1500 об/хв 162 км/год 3.9/3.8* л/100 км
*з роботизованою коробкою передач
1.3 16V MULTIJET2 95HP 1248 см3 95 к.с. 200 Нм при 1500 об/хв 167 км/год 4.4 л/100 км
1.3 16V MUTIJET2 95HP ECOJET 1248 см3 95 к.с. 200 Нм при 1500 об/хв 167км/год 3.9 л/100 км
1.4 8V FIRE 1368 см3 77 к.с. 115 Нм при 3000 об/хв 157 км/год 6.9 л/100 км
1.4 FIRE NATURAL POWER 1368 см3 70*/77 к.с. 104*/115 Нм при 3000 об/хв 149 км/год 4.4*/6.8 л/100 км

Дизельний двигун 1.3 Multijet2 80 HP Ecojet, що постачається за запитом, забезпечує ще більшу продуктивність та знижує споживання палива. Ви можете вибрати з:

Automatic – для нормального водіння

Automatic/Economy – для зменшення споживання палива

Manual – для послідовного перемикання передач

EcoJet

Встановлюється двигун Diesel EcoJet, версія, яка дозволяє значно знизити витрату палива і викиди, завдяки системі Start & Stop, «розумному» управлінню генератором змінного струму і масляного насоса зі змінним робочим об’ємом. Можна досягти комбінованих рівнів витрати палива до 3,8 л / 100 км і 100 г / км CO2 (за допомогою роботизованої коробки передач MTA), економія до 14%.

Natural Power

Реальне біопаливне рішення для скорочення експлуатаційних витрат і витрати палива. Включає бак ємністю 77 л (близько 13 кг) разом з бензиновою цистерною ємністю 45 л, що гарантує запас ходу до 960 км. Ефективний обсяг площі завантаження забезпечується також підпільним баків. Метанове паливо означає не тільки дотримання екологічних вимог, а й вільний доступ до міських зон обмеженого пересування*, тому ви спокійно можете відправлятися в центр міста і виконати свою роботу.

Планове техобслуговування

Зробіть вашу роботу ще більш продуктивною з розширеними інтервалами обслуговування: скористайтеся плановим сервісним обслуговуванням кожні 35 000 км з дизельним двигуном Multijet2, заощаджуючи ваш час і гроші.

БЕЗПЕКА ТА РОБОЧІ ЯКОСТІ

Пасажирське відділення

Подорож із спокоєм

Жорсткий пасажирський відсік захищений передніми і задніми захисними зонами, які поглинають силу будь-якого удару.

Бічні смуги можна легко зняти, мінімізуючи витрати на ремонт в разі аварії

Великі бампери з рівними краями забезпечують максимальний захист автомобіля

Подушки безпеки та ремені безпеки

Для захисту водія та пасажирів
Триточкові ремені безпеки з попередньо натягувальним пристроєм та обмежувачем навантаження.
4 подушки безпеки: для водія (в базовій комплектації), пасажира та бічні (опція).

Гальмівна система

Призначена для оптимізації ефективності, довговічності та надійності

Включає:

Передні дискові гальма і заднє барабанне гальмо

ABS з EBD (електронний розподіл гальмівного зусилля) і електронний розподіл гальмівного зусилля між передніми і задніми колесами для запобігання блокуванню коліс

СИСТЕМА ESC

Електронна система контролю курсової стійкості – це система, яка контролює стійкість автомобіля у випадку втрати зчеплення шин з дорожним покриттям, що допомагає підтримувати контроль напрямку.

HILL HOLDER

Інтегрована в систему ESC, вона автоматично активується на підйомі / під гору при працюючому двигуні і блокує автомобіль протягом декількох секунд без натискання на педаль гальма.

START&STOP

Start & Stop – це система, яка відключає двигун, коли ви зупиняєтеся навіть на короткий час (наприклад, на світлофорі) і автоматично перезавантажується при натисканні на зчеплення.

CRUISE CONTROL

Це дозволяє вам їздити по довгим і прямим дорогам з невеликими змінами руху (на автомагістралях) із заданою швидкістю без натискання на педаль акселератора.

TRACTION +

Це помічник для їзди в поганих умовах зчеплення з дорожньою поверхнею (сніг, лід, бруд і т. д.), Що дозволяє розподілити рушійну силу по тій же осі, коли обидва колеса прослизають. Вона спрацьовує шляхом гальмування коліс з поганим зчепленням (або з прослизанням більше, ніж інші), тим самим передаючи рушійну силу тим колесам, у яких зчеплення з дорожнім покриттям краще.