УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ

Ідеальне рішення для транспортування людей і товарів

5 версій

Доступні варіанти з короткою колісною базою (2755 мм) і з довгою колісною базою (3105 мм).

До 5 комфортних сидінь і вантажопідйомність 453 кг (363 кг  з короткою колісною базою).

Об’єм багажного відсіку до 1050 літрів (790 літрів з короткою колісною базою)

ЗРУЧНІСТЬ ПОСАДКИ І ВАНТАЖЕННЯ

Комфортна посадка, зручне навантаження і вивантаження

Два типи задніх дверей: асиметричні обертові двері, доступні в заскленій версії, 123 см завширшки, у точній відповідності до ширини між колісними арками, і 125 см заввишки на стандартних версіях і 146 см заввишки у версіях з високим дахом.

Задня ручка дозволяє легке відкриття обертових дверей як правою, так і лівою рукою.

Дві великі розсувні бічні двері – 70 см завширшки і 117 см заввишки – з направляючою втопленою в кузов машини.

Вантажна висота ззаду лише 5 см від полу.

Повна маса: 2000 – 2200 кг
Кількість місць і вантажопідйомність (включаюи водія): 5 сидінь і до 453 кг;
Колісна база: 2755 і 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4390 і 4740 мм
– Висота: 1845 і 2100 мм
– Ширина: 1832 мм
Розміри вантажного відсіку:
– Довжина: від 950 до 1300 мм
– Ширина: від 1120 до 1261 мм
– Висота: від 600 до 1250 мм

СТИЛЬ

Новий стиль в гармонії з функціональністю та продуктивністю

НОВИЙ ЕКСТЕР’ЄР З ІННОВАЦІЙНОЮ ЛІНІЄЮ

УНІКАЛЬНИЙ СТИЛЬ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ І ПРОДУКТИВНОСТІ

Новий Doblò Combi має повністю оновлену передню частину, наповнену стилем і технологічним змістом. Лінія капота і переднього бампера це більше поліпшують аеродинаміку, забезпечуючи більшу ефективність навіть на низьких швидкостях.

Основні нові особливості:

Нові фари

Новий капот, крила і посилений передній бампер

Нова передня решітка

Нові легкосплавні колісні диски

Нові задні блок-фари

ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ІНТЕР’ЄР, КОМФОРТ САЛОНУ

ЕРГОНОМІКА І ЯКІСТЬ У КОЖНІЙ ДЕТАЛІ

Новий Doblò COMBI також вражає усередині: технології, функціональність і матеріали створюють комфортні умови праці, які ідеально підходять для будь-якої роботи.

Поліпшено все, що стосується водіння і практичності:

Нова приладова панель з поліпшеною роботою системи клімат-контролю (завдяки більш великим вентиляційним отворам)

Рульове колесо нової ергономічної конструкції

Тканини, стійкі до будь-якого використання

Нова високотехнологічна приладова панель з відмінною видимістю

СТІЛЬКИ МІСЦЯ, СКІЛЬКИ ВИ ХОЧЕТЕ

Багато відсіків на передній панелі і в дверних панелях пропонують великий корисний простір для зберігання всіх типів речей.

В цілому є не менше N відсіків для речей, у тому числі з боку пасажира висувний ящик з м’яким відкриттям і об’ємом не менше 6,8 літрів.

Бічні дверні панелі дуже універсальні: з місткістю не менше 8,8 літрів, в них можна легко утримувати 1,5-літрову пляшку, ще дві півлітрових пляшки і блокнот А4.

Doblò Combi призначений для розміщення до 5 пасажирів у великому комфорті. Пасажирський салон сповнений світла, завдяки великій заскленій поверхні, і оснащений відділеннями для зберігання речей, щоб тримати все в порядку – також в цьому Doblò є істинним чемпіоном універсальності.

ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 90 к.с. Euro 5+

Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації

Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 75 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння
– Має сажовий фільтр DPF
– На замовлення доступний пристрій Start&Stop
Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з пристроєм Start&Stop
Викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з пристроєм Start&Stop
Екологічний клас: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 75 к.с. Euro 5+

Ідеальний для міських маршрутів

Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння.
– Оснащений сажовим фільтром.
– На замовлення доступні пристрій Start&Stop з технологією ECOPack

Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з системою S&S – 4,5 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack
викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з системою S&S – 118 г/км з системою S&S і технологією ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

1.6 MultiJet II 90 HP MTA Euro 5

Відмінна продуктивність, економічність і особливо підходить для зниження стресу в умовах міського руху

Робочий об’єм: 1,598 см3
Потужність: 105 к.с.
Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– З сажовим фільтром DPF
– Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack

Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,5 л/100 км – 5,2 л/100 км з системою S&S – 4,8 л/100 км з системою S&S+ECOPack
викиди CO2: 145 г/км – 138 г/км з системою S&S – 126 г/км з системою S&S+ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+

ДВИГУН 2.0 MULTIJET II 135 к.с. Euro 5+

Поєднує в собі оптимальну продуктивність зі скороченням рівня викидів

Робочий об’єм: 1,956 см3;
Потужність: 135 к.с.
Макс. крутний момент: 320Нм при 1500 об/хв;

– 4 клапани на циліндр і збільшений діаметр.
– Нова фіксована геометрія турбонагнітача, який може витримувати вищі теплові і механічні навантаження.
– Euro 5 з сажовим фільтром DPF.

Макс. швидкість: 179 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,9 л/100 км
викиди CO2: 156 г/км
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.4 16V 95 к.с. Euro 6

Ідеальне рішення для використання у місті

Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
– Важить всього 100 кг через нижчу суху масу і має обмежене споживання палива
– Інтервали між техобслуговуванням 30000 км

Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,4 л/100 км – 7,2 л/100 км з системою S&S
викиди CO2: 172 г/км – 166 г/км з системою S&S
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 1.4 16V T-JET 120 к.с. Euro 6

Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)

Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,2 л/100 км
викиди CO2: 169 г/км
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 1.4 T-JET 16V Natural Power Euro 6

Міцність, надійність, низька витрата палива і повага до навколишнього середовища

Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 120 к.с.
Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв

– Цей новий двопаливний (бензин/метан) двигун належить до нової сім’ї двигунів T-jet на бензині і метані з турбонагнітачем

Макс. швидкість: 172 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 кг/100 км (живлення на метані)
викиди CO2: 134 г/км (живлення на метані)
Доступний тільки з ухваленням типу М1.
Споживання відноситься до Combi в версії з короткою колісною базою.

NATURAL POWER

Для версій з короткою колісною базою з ухваленням типу М1 доступна версія на метані.

Двигун 1.4 T-Jet 120 к.с. Natural Power – метан/бензин – гарантує:

значно знижені витрату палива і експлуатаційні витрати;

відмінний запас ходу (до 750 км у версії з 5 баками, доступній на замовлення, з яких 450 км з живленням на метані);

оптимальну керованість автомобіля завдяки інноваційній системи Multipoint упорскування метану;

відмінне прискорення навіть при повному завантаженні завдяки the високому максимальному крутному моменту (206 Нм при 2000 об/хв);

велику місткість для завантаження, оскільки балони з метаном розташовані під платформою.

ECOJET

Інноваційні двигуни 1.3 MultiJet II 90 к.с. EURO 5+ і 1.6 MultiJet 100 і 105 к.с. на замовлення можуть бути оснащені технологією Ecopack, ексклюзивним рішенням для подальшого скорочення витрати палива, без шкоди для продуктивності, завдяки:

Інтелектуальному управлінню генератором

Масляному насосу зі змінним робочим об’ємом

Аеродинамічному наповненню

Маслу з низьким коефіцієнтом тертя

Шинам з низьким опором коченню

Системі Start & Stop

Все це дозволяє досягнути споживання палива:

на 8% менше на двигуні 1.3 MJet II (4,5 л/100 км і 118 г/км CO2)

на 9% менше на двигуні 1.6 MJet II (4,8 л/100 км і 126 г/км CO2)

Споживання розраховане в змішаному циклі на версіяїх з короткою колісною базою.

НАЙКРАЩА КЕРОВАНІСТЬ У СВОЇЙ КАТЕГОРІЇ

Відчуйте комфорт і керованість пасажирського автомобіля на комерційному транспортному засобі, навіть з повним навантаженням.

Легкий і точний рульовий механізм

Відмінна курсова стійкість

Двохважільна підвіска

ДВОХВАЖІЛЬНА ЗАДНЯ ПІДВІСКА

Оптимальний комфорт і потужність

Новий Doblò Combi має двохважільну задню підвіску з незалежними колесами, що забезпечує:

збільшений комфорт при водінні;

більшу стійкість;

максимальну безпеку незалежно від вантажу.

Завдяки регулювання її компонентів, підвіска спеціально налаштовується відповідно до завдань транспортного засобу.

Система Start & Stop

Зниження споживання навіть в міському циклі
Пристрій, який автоматично відключає двигун кожного разу, коли автомобіль зупиняється в пробці, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.
Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту машини залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники лобового скла).

Експлуатаційні витрати

Найкраще інвестування для вашого бізнесу

Двигуни розроблені для забезпечення найнижчих експлуатаційних витрат у своїй категорії.
Заплановані інтервали техобслуговування для двигунів MultiJet II Euro 5 – 35000 км.

Робочий об’єм: 1,598 cm3
Потужність: 90 HP
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Виходить з 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Mastic.
– Відповідає стандартам Euro 5 і виходить з фільтром DPF і технологією Start&Stop.

Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 л/100 км
Викиди CO2: 133 г/км

БЕЗПЕКА

Щоб кожна подорож була безтурботною

ESC

Для макисмального зчеплення з дорожньою поверхнею

Курсова стійкість нового Doblò Cargo гарантується системою ESC (в базовій комплектації) – пристрій електронного контролю стійкості.

Більше того, функція Hill-Holder допомагає вам на старті на підйомі, автоматично забезпечуючи гальмівний момент, необхідний для найефективнішого управління ваши автомобілем на ухилі. Включає в сбе HBA (гідравлічна допомога при гальмуванні))

ABS + EBD

Поступове гальмування для повного контролю над вашим автомобілем.

Гальмівна система з системою ABS з 4 датчиками в комплекті з розподілювачем гальмівної сили (EBD) запобігає блокуванню коліс і гарантує повний контроль над автомобілем в будь-яких умовах, забезпечуючи плавне гальмування і поліпшений гальмівний шлях.

TRACTION +

Покращена стійкість руху в будь-яких умовах.

Ця розумна електронна диференціальна система гарантує кращу керованість і безпеку навіть на нерівній поверхні:

для рухання з місця на слизьких поверхнях, бруду, піску або снігу, система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке пробуксовує, і передає його на колесо з найкращим зчепленням, відновлюючи тягу автомобіля

ніякої зайвої ваги машини

може бути активована до 30 км/ год і тільки там, де це необхідно, за допомогою спеціальної кнопки

Вона прив’язана до 16-дюймових “всесезонних” колес і захисту днища

ЗАХИСТ НА ВИЩОМУ РІВНІ

Передні подушки безпеки для водія і пасажира (на замовлення).

Інноваційні передні бічні подушки (на замовлення), які захищають голову і грудну клітину.

Сидіння оснащені пристроєм, який, у разі удару, посуває підголівники ближче до шиї людини, уникаючи ефекту, широко відомого як “хлистова травма”.

ДАТЧИКИ ПАРКУВАННЯ

ЗРОБИТИ МАНЕВРУВАННЯ ПРОСТІШИМ

Датчики паркування видають звуковий сигнал, вказуючи на присутність і відстань до перешкод позаду автомобіля.

Вбудовані в задній бампер, датчики автоматично вмикаються, коли включається передача заднього ходу.

Переривчастий звуковий сигнал є обернено пропорційним відстані до перешкоди, він стає безперервним звуковим сигналом, коли ви не повинні рухатися далі.

Дзеркало безпеки

Для того щоб тримати задню частину салону під контролем і не випускати з уваги пасажирів – це також дуже корисне рішення для тих, хто вибирає Doblò для перевезення дітей.

TPMS: ДАТЧИКИ ТИСКУ В ШИНАХ

ВСЕ ПІД КОНТРОЛЕМ

Система контролю тиску в шинах постійно перевіряє тиск в шинах, вказуючи втрати тиску безпосередньо на бортовому дисплеї.

ПАСАЖИРСЬКИЙ ВІДСІК

СПРОЕКТОВАНИЙ І ПОБУДОВАНИЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ

Каркас кузова з контролюванням удару розроблений для ефективного поглинання енергії удару.

Двері пасажирського відсіку оснащені решітками від бічного удару.

Бампери містять передовий протиударний брус.