ВАНТАЖОМІСТКІСТЬ

Компактний зовні, просторий всередині

ВАНТАЖНИЙ ВІДСІК

КРАЩА В СВОЄМУ КЛАСІ ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ

Широкий і рівний простір з гладкими поверхнями, в якому немає виступів.
До 2170 мм у довжину з продовженням до 3400 мм, завдяки шарнірній перегородці і спинці пасажирського сидіння, яка складається.
До 1550 мм у висоту і 1714 мм завширшки.
Вантажомісткість від 3,4 до 5 м³ можна збільшити на 0,4 м³ завдяки шарнірній перегородці.
Ширина між колісними арками 1230 мм.
Обшита панелями підлога з 6 гачками для фіксації вантажу та оглядовою заглушкою.
Водостійка вантажна площадка з ПВХ, яку можна мити.
9 типів перегородок (з панелями, з панелями і звукоізоляцією, скляна, скляна і зі звукоізоляцією, зі сходами, з решіткою та решіткою з двох частин, з яких одна частина на шарнірах, багатофункціональна трубчаста для 3-місної версії кабіни).
Дві службові лампи, одна над розсувними дверима і друга над задніми дверима

ФУРГОН STANDARD VAN

ПРАКТИЧНИЙ, НАДІЙНИЙ І ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ В БУДЬ-ЯКІЙ СИТУАЦІЇ

Доступні 9 версій.
Довжина вантажного відсіку від 1820 мм до 3050 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.
Ширина вантажного відсіку від 1518 мм до 1714 мм.
Висота 1305 мм.
Об’єм від 4 to 3,8 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.
Вантажопідйомність від 750 до 1005 кг.
З спеціальними шинами, посиленою підвіскою і модернізованою гальмівною системою.
Фургон
Повна маса: від 2000 до 2400 кг
Вантажопідйомність: від 750 до 1000 кг
Об’єм: від 3,4 до 4,2 м³
Колісна база: 2755 і 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4390 і 4740 мм
– Висота: 1845 і 2100 мм
– Ширина: 1832 мм
Розміри вантажного відсіку:
– Висота: 1,31 м і 1.55 м
– Ширина: 1,714 м
– Ширина між колісними арками: 1,23 м
– Довжина: від 3,05 м до 3,40 м
Кількість сидінь в кабіні: 2.

ФУРГОН MAXI VAN

ДОВЖИНА БІЛЬШЕ НА 35 СМ І РЕКОРДНА ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ

Доступні 9 версій.

Довжина вантажного відсіку від 2170 мм до 3400 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.

Ширина вантажного відсіку від 1518 мм до 1714 мм.

Висота 1305 мм.

Об’єм від 2 до 4,6 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.

Вантажопідйомність 1005 кг.

ФУРГОН З ВИСОКИМ ДАХОМ

ЩЕ БІЛЬШЕ ВИСОТА, ЩЕ БІЛЬШЕ МІСЦЯ

8 версій

Висота 1550 мм. Довжина вантажного відсіку від 1820 мм до 3050 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.

Ширина вантажного відсіку від 1518 мм до 1714 мм.

Об’єм від 4 до 4 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.

Вантажопідйомність від 750 до 1005 кг.

ФУРГОН XL VAN

ВИСОКИЙ ВЕРХ, ДОВГА КОЛІСНА БАЗА, ДОДАТКОВИЙ ПРОСТІР

Висота вантажного відсіку 1550 мм.

Довжина вантажного відсіку від 2170 до 3400 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.

Ширина вантажного відсіку від 1518 до 1714

Об’єм від 5,0 до 5,4 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.

Вантажопідйомність 1005 кг.

ВЕРСІЯ DOBLÒ WORKUP

ЗРОБЛЕНИЙ НА ЗАМОВЛЕННЯ ДЛЯ ВАШОЇ РОБОТИ, ЗРОБЛЕНИЙ НА ЗАМОВЛЕННЯ ДЛЯ МІСТ

Довжина 3 м, ширина 1,82м і 4 м2 поверхня для перевезення або до 3 європалети, або 33 ящики для фруктів.
Кузов з платформою з суднобудівної фанери і фасонні складані алюмінієві борти.
Лоток вертикального або драбинного типу з гачками для фіксації вантажу до 300 кг.
Зовнішній відсік для речей з замком, розташований під вантажним відділенням, для зберігання інструментів довжиною до 2 метрів.
Бічна підніжка для полегшення доступу до кузова.
Складані сходинки усередині бортів.
Характеристики версії Work-Up

Повна маса: від 2400 до 2500 кг
Вантажопідйомність: від 1000 кг
Вантажна площа: від 4,2 м²
Колісна база: 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4965 мм
– Ширина: 1872 мм
Внутрішні розміри платформи:
– Ширина: 2,034 м
– Довжина: 1,818 м
– Висота борту: від 0,36 м
Кількість місць в кабіні: 2

АВТОМОБІЛЬ-ШАСІ З ВАНТАЖНОЮ ПЛАТФОРМОЮ

ІДЕАЛЬНА БАЗА ДЛЯ КОНВЕРСІЇ, ІДЕАЛЬНИЙ ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ВСІХ ВАШИХ РОБОЧИХ ПОТРЕБ

Доступні 2 версії: коротка колісна база (2755 мм) і довга колісна база (3105 мм).

Рекордне максимально дозволене навантаження на вісь: від 1200 кг* (передня) до 1450 кг (задня).

Максимальна довжина кузова 2285 мм (2795 мм для версії з довгою колісною базою), максимальна ширина кузова 1870 мм.

Довжина платформи 1765 мм (2115 для версії з довгою колісною базою).

Повна маса від 2210 до 2505 кг.

* на версіях 1.6 і 2.0 MJt

Всі типи кузова машини можна легко адаптувати до каркаса кузова; також можна замовити спеціальний інтерфейс для електричних систем.

Автомобіль-шасі з платформою (характеристики)

Повна маса: 2300 і 2400 кг
Колісна база: 2755 і 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4211 і 4161 мм
– Висота кабіни: 1845 мм
Максимальна практична ширина: 1870 мм
Довжина платформи 1765 мм (2115 для версії з довгою колісною базою)
Максимально дозволене навантаження на вісь:
– Передня вісь: до 1120 кг
– Задня вісь: до 1450 кг
Кількість місць в кабіні: 2

СТИЛЬ

Новий стиль в гармонії з функціональністю та продуктивністю

НОВИЙ ЕКСТЕР’ЄР З ІННОВАЦІЙНОЮ ЛІНІЄЮ

УНІКАЛЬНИЙ СТИЛЬ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ І ПРОДУКТИВНОСТІ

Новий Doblò Cargo має повністю оновлену передню частину, наповнену стилем і технологічним змістом. Лінія капота і переднього бампера це більше поліпшують аеродинаміку, забезпечуючи більшу ефективність навіть на низьких швидкостях.

Основні нові особливості:

Нові фари

Новий капот, крила і посилений передній бампер

Нова передня решітка

Нові легкосплавні колісні диски

Нові задні блок-фари

ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ІНТЕР’ЄР, КОМФОРТ У САЛОНІ

ЕРГОНОМІКА І ЯКІСТЬ У КОЖНІЙ ДЕТАЛІ

Новий Doblò Cargo також вражає усередині: технології, функціональність і матеріали створюють комфортні умови праці, які ідеально підходять для будь-якої роботи.

Поліпшено все, що стосується водіння і практичності:

Нова приладова панель з поліпшеною роботою системи клімат-контролю (завдяки більш великим вентиляційним отворам)

Рульове колесо нової ергономічної конструкції

Тканини, стійкі до будь-якого використання

Нова високотехнологічна приладова панель з відмінною видимістю

СТІЛЬКИ МІСЦЯ, СКІЛЬКИ ВИ ХОЧЕТЕ

Багато відсіків на передній панелі і в дверних панелях пропонують великий корисний простір для зберігання всіх типів речей.

В цілому є не менше 10 відсіків для речей, у тому числі з боку пасажира висувний ящик з м’яким відкриттям і об’ємом не менше 6,8 літрів.

ПРОДУКТИВНІСТЬ І ЕКОНОМІЯ

Максимальна керованість і надзвичайна продуктивність

ДВИГУН ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО ЗАВДАННЯ

Лінійка двигунів нового Doblò Cargo є обширною і всеосяжною, і включає в себе не менше, ніж 7 силових агрегатів.
Кожен двигун був розроблений таким чином, щоб якнайкраще задовольняти потреби фахівців, виходячи з особливостей використання.
Для кожного завдання є правильний двигун: відкрийте для себе той, що підходить для Вас.

ДВИГУН З ЩЕ БІЛЬШ ВИСОКОЮ ПРОДУКТИВНІСТЮ

Динамічний і ще більш чутливий, призначений для міста і найскладніших маршрутів. Відповідь моменту на новому двигуні MJet II 1.3 і 1.6 була покращена, що дозволяє більш високі крутні моменти на низьких швидкостях, забезпечуючи більшу гнучкість і чутливість.

ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 75 к.с Euro 5+

Ідеальний для міських маршрутів

Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 75 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння
– Має сажовий фільтр DPF
– На замовлення доступний пристрій Start&Stop
Макс. швидкість: 145км/год
Споживання палива за NEDC: 5 л/100 км – 4,8 л/100 км з пристроєм Start&Stop
Викиди CO2: 133 г/км – 126 г/км з пристроєм Start&Stop
Екологічний клас: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 90 к.с. Euro 5+

Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації

Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
 Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння.
– Оснащений сажовим фільтром DPF і технологією Start&Stop.
– На замовлення доступні пристрій Start&Stop з технологією ECOPack

Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5 л/100 км – 4,8 л/100 км з системою S&S – 4,4 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack
викиди CO2: 133 г/км – 126 г/км з системою S&S – 115 г/км з системою S&S і технологією ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

1.6 MultiJet II 90 к.с. MTA Euro 5

Відмінна продуктивність, економічність і особливо підходить для зниження стресу в умовах міського руху

Робочий об’єм: 1,598 cm3
Потужність: 90 HP
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Виходить з 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Mastic.
– Відповідає стандартам Euro 5 і виходить з фільтром DPF і технологією Start&Stop.

Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 л/100 км
Викиди CO2: 130 г/км

ДВИГУН 1.6 MULTIJET II 100 к.с. Euro 5

Чемпіонський крутний момент і економія з екстремальним задоволенням від водіння

Робочий об’єм: 1,598 cm3
Потужність: 100 HP
Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв

 MultiJet II  з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– З сажовим фільтром DPF
– Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack

Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 5.4 л/100 км – 5,2 л/100 км з системою S&S – 4,7 л/100 км з системою S&S+ECOPack
викиди CO2: 143 г/км – 136 г/км з системою S&S – 124 г/км з системою S&S+ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+

ДВИГУН 1.6 MULTIJET 105 к.с. Euro 5+

Дійсно чемпіонський крутний момент для екстремального задоволення від водіння

Робочий об’єм: 1,598 см3
Потужність: 105 к.с.
Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв

– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– З сажовим фільтром DPF
– Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack

Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,7 л/100 км
викиди CO2: 124 г/км
Екологічна норма: Euro 5+

ДВИГУН 2.0 MULTIJET II 135 к.с. Euro 5+

Поєднує в собі оптимальну продуктивність зі скороченням рівня викидів

Робочий об’єм: 1,956 см3;
Потужність: 135 к.с.
Макс. крутний момент: 320Нм при 1500 об/хв;

– 4 клапани на циліндр і збільшений діаметр.
– Нова фіксована геометрія турбонагнітача, який може витримувати вищі теплові і механічні навантаження.
– Euro 5 з сажовим фільтром DPF і технологією Start&Stop.

Макс. швидкість: 179 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,6 л/100 км
викиди CO2: 154 г/км
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.4 16V 95 к.с. MPI Euro 6

Ідеальне рішення для використання у місті

Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
– Важить всього 100 кг через нижчу суху масу і має обмежене споживання палива
– Інтервали між техобслуговуванням 30000 км

Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,3 л/100 км – 7 л/100 км з системою S&S
викиди CO2: 169 г/км – 163 г/км з системою S&S
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 1.4 16V T-JET 120 к.с. Euro 6

Потужність: 120 к.с.
Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв

– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)

Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,2 л/100 км
викиди CO2: 169 г/км
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 1.4 T-JET 16V Natural Power Euro 6

Міцність, надійність, низька витрата палива і повага до навколишнього середовища

Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 120 к.с.
Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв

– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI), особливе вприскування метана, турбонаддув і інтеркулер.

Макс. швидкість: 172 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 кг/100 км (живлення на метані)
викиди CO2: 134 г/км (живлення на метані)
Екологічна норма: Euro 6

NATURAL POWER

Екологічний і економічний: подвійна вигода

Двигун 1.4 T-Jet 120 к.с. Natural Power – метан/бензин – гарантує:

значно знижені витрату палива і експлуатаційні витрати;

відмінний запас ходу (до 750 км у версії з 5 баками, доступній на замовлення, з яких 450 км з живленням на метані);

оптимальну керованість автомобіля завдяки інноваційній системи Multipoint упорскування метану;

відмінне прискорення навіть при повному завантаженні завдяки високому максимальному крутному моменту (206 Нм при 2000 об/хв);

велику місткість для завантаження, оскільки балони з метаном розташовані під платформою.

ECOJET

Інноваційні двигуни 1.3 MultiJet II 90 к.с. EURO 5+ і 1.6 MultiJet 100 і 105 к.с. на замовлення можуть бути оснащені технологією Ecopack, ексклюзивним рішенням для подальшого скорочення витрати палива, без шкоди для продуктивності, завдяки:

Інтелектуальному управлінню генератором

Масляному насосу зі змінним робочим об’ємом

Аеродинамічному наповненню

Маслу з низьким коефіцієнтом тертя

Шинам з низьким опором коченню

Системі Start & Stop

Все це дозволяє досягнути споживання палива
• на 8% менше на двигуні 1.3 MJet II (4,4 л/100 км і 115 г/км CO2)
• на 9% менше на двигуні 1.6 MJet II (4,7 л/100 км і 124 г/км CO2)
Споживання палива розраховане в змішаному циклі на версіях з короткою колісною базою.

НАЙКРАЩА КЕРОВАНІСТЬ У СВОЄМУ КЛАСІ

Відчуйте комфорт і керованість на комерційному автомобілі навіть з повним навантаженням.

Легкий і точний рульовий механізм

Відмінна стійкість руху

Двохважільна підвіска

ДВОХВАЖІЛЬНА ЗАДНЯ ПІДВІСКА

Оптимальний комфорт і потужність

Новий Doblò Cargo має двохважільну задню підвіску з незалежними колесами, що забезпечує:

збільшений комфорт при водінні;

більшу стійкість;

максимальну безпеку незалежно від вантажу.

Завдяки регулювання її компонентів, підвіска спеціально налаштовується відповідно до завдань транспортного засобу.

Стандартні версії (вантажопідйомність 750 кг):

краще співвідношення між потужністю і масою;

особливе налаштування для оптимальних динамічних характеристик.

Версії Maxi і збільшена вантажопідйомність (1 тонна):

1450 кг максимально дозволеного навантаження;

поздовжні штанги і особливі поперечні штанги;

стабілізатор поперечної стійкості і особливе налаштування для відмінних ходових якостей в будь-яких умовах навантаження.

Система Start & Stop

Зниження споживання навіть в міському циклі
Пристрій, який автоматично відключає двигун кожного разу, коли автомобіль зупиняється в пробці, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.
Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту машини залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники лобового скла).

Експлуатаційні витрати

Найкраще інвестування для вашого бізнесу

Двигуни розроблені для забезпечення найнижчих експлуатаційних витрат у своїй категорії.

Заплановані інтервали техобслуговування для двигунів MultiJet II Euro 5 – 35000 км.

БЕЗПЕКА

Головне – це безпека в роботі

СИСТЕМА ESC

Для макисмального зчеплення з дорожньою поверхнею

Курсова стійкість нового Doblò Cargo гарантується системою ESC (в базовій комплектації) – пристрій електронного контролю стійкості.

Більше того, функція Hill-Holder допомагає вам на старті на підйомі, автоматично забезпечуючи гальмівний момент, необхідний для найефективнішого управління ваши автомобілем на ухилі. Включає в сбе HBA (гідравлічна допомога при гальмуванні))

ABS + EBD

Поступове гальмування для повного контролю над вашим автомобілем

Гальмівна система з системою ABS з 4 датчиками в комплекті з розподілювачем гальмівної сили (EBD) запобігає блокуванню коліс і гарантує повний контроль над автомобілем в будь-яких умовах, забезпечуючи плавне гальмування і поліпшений гальмівний шлях.

СИСТЕМА TRACTION

Покращена стійкість руху в будь-яких умовах.

Ця розумна електронна диференціальна система гарантує кращу керованість і безпеку навіть на нерівній поверхні:

для старту на слизьких поверхнях, бруді, піску або снігу, система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке проковзує, і передає його на колесо з найкращим зчепленням, відновлюючи тягу автомобіля

машина не має зайвої ваги

може бути активована на швидкості до 30 км / год і тільки там, де це необхідно, за допомогою спеціальної кнопки

вона пов’язана з 16-дюймовими “всесезонними” колесами і захистом днища

доступна з березня 2015 року

ПОДУШКИ БЕЗПЕКИ І ПІДГОЛІВНИКИ

ЗАХИСТ НА ВИЩОМУ РІВНІ

Передні подушки безпеки для водія і пасажира (на замовлення).

Інноваційні передні бічні подушки (на замовлення), які захищають голову і грудну клітину.

Сидіння оснащені пристроєм, який, у разі удару, посуває підголівники ближче до шиї людини, уникаючи ефекту, широко відомого як “хлистова травма”.

ДАТЧИКИ ПАРКУВАННЯ

ДЛЯ ВИКОНАННЯ МАНЕВРУ В ПОВНІЙ БЕЗПЕЦІ

Датчики паркування видають звуковий сигнал, вказуючи на присутність і відстань до перешкод позаду автомобіля.

Вбудовані в задній бампер, датчики автоматично вмикаються, коли включається передача заднього ходу.

Переривчастий звуковий сигнал є обернено пропорційним відстані до перешкоди, він стає безперервним звуковим сигналом, коли ви не повинні рухатися далі.

TPMS: ДАТЧИКИ ТИСКУ В ШИНАХ

ВСЕ ПІД КОНТРОЛЕМ

Система контролю тиску в шинах постійно перевіряє тиск в шинах, вказуючи втрати тиску безпосередньо на бортовому дисплеї.

ПАСАЖИРСЬКИЙ ВІДСІК

СПРОЕКТОВАНИЙ І ПОБУДОВАНИЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ

Каркас кузова з контролюванням удару розроблений для ефективного поглинання енергії удару.

Двері пасажирського відсіку оснащені решітками від бічного удару.

Бампери містять передовий протиударний брус.