ВАНТАЖОМІСТКІСТЬ
Компактний зовні, просторий всередині
ВАНТАЖНИЙ ВІДСІК


КРАЩА В СВОЄМУ КЛАСІ ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ
Широкий і рівний простір з гладкими поверхнями, в якому немає виступів.
До 2170 мм у довжину з продовженням до 3400 мм, завдяки шарнірній перегородці і спинці пасажирського сидіння, яка складається.
До 1550 мм у висоту і 1714 мм завширшки.
Вантажомісткість від 3,4 до 5 м³ можна збільшити на 0,4 м³ завдяки шарнірній перегородці.
Ширина між колісними арками 1230 мм.
Обшита панелями підлога з 6 гачками для фіксації вантажу та оглядовою заглушкою.
Водостійка вантажна площадка з ПВХ, яку можна мити.
9 типів перегородок (з панелями, з панелями і звукоізоляцією, скляна, скляна і зі звукоізоляцією, зі сходами, з решіткою та решіткою з двох частин, з яких одна частина на шарнірах, багатофункціональна трубчаста для 3-місної версії кабіни).
Дві службові лампи, одна над розсувними дверима і друга над задніми дверима
ФУРГОН STANDARD VAN
ПРАКТИЧНИЙ, НАДІЙНИЙ І ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ В БУДЬ-ЯКІЙ СИТУАЦІЇ
Доступні 9 версій.
Довжина вантажного відсіку від 1820 мм до 3050 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.
Ширина вантажного відсіку від 1518 мм до 1714 мм.
Висота 1305 мм.
Об’єм від 4 to 3,8 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.
Вантажопідйомність від 750 до 1005 кг.
З спеціальними шинами, посиленою підвіскою і модернізованою гальмівною системою.
Фургон
Повна маса: від 2000 до 2400 кг
Вантажопідйомність: від 750 до 1000 кг
Об’єм: від 3,4 до 4,2 м³
Колісна база: 2755 і 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4390 і 4740 мм
– Висота: 1845 і 2100 мм
– Ширина: 1832 мм
Розміри вантажного відсіку:
– Висота: 1,31 м і 1.55 м
– Ширина: 1,714 м
– Ширина між колісними арками: 1,23 м
– Довжина: від 3,05 м до 3,40 м
Кількість сидінь в кабіні: 2.

ФУРГОН MAXI VAN

ДОВЖИНА БІЛЬШЕ НА 35 СМ І РЕКОРДНА ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ
Доступні 9 версій.
- Довжина вантажного відсіку від 2170 мм до 3400 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.
- Ширина вантажного відсіку від 1518 мм до 1714 мм.
- Висота 1305 мм.
- Об’єм від 2 до 4,6 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.
- Вантажопідйомність 1005 кг.
ФУРГОН З ВИСОКИМ ДАХОМ
ЩЕ БІЛЬШЕ ВИСОТА, ЩЕ БІЛЬШЕ МІСЦЯ
8 версій
- Висота 1550 мм. Довжина вантажного відсіку від 1820 мм до 3050 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.
- Ширина вантажного відсіку від 1518 мм до 1714 мм.
- Об’єм від 4 до 4 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.
- Вантажопідйомність від 750 до 1005 кг.

ВИСОКИЙ ВЕРХ, ДОВГА КОЛІСНА БАЗА, ДОДАТКОВИЙ ПРОСТІР
- Висота вантажного відсіку 1550 мм.
- Довжина вантажного відсіку від 2170 до 3400 мм, коли сидіння переднього пасажира складене.
- Ширина вантажного відсіку від 1518 до 1714
- Об’єм від 5,0 до 5,4 м³, коли сидіння переднього пасажира складене.
- Вантажопідйомність 1005 кг.
ВЕРСІЯ DOBLÒ WORKUP

ЗРОБЛЕНИЙ НА ЗАМОВЛЕННЯ ДЛЯ ВАШОЇ РОБОТИ, ЗРОБЛЕНИЙ НА ЗАМОВЛЕННЯ ДЛЯ МІСТ
Довжина 3 м, ширина 1,82м і 4 м2 поверхня для перевезення або до 3 європалети, або 33 ящики для фруктів.
Кузов з платформою з суднобудівної фанери і фасонні складані алюмінієві борти.
Лоток вертикального або драбинного типу з гачками для фіксації вантажу до 300 кг.
Зовнішній відсік для речей з замком, розташований під вантажним відділенням, для зберігання інструментів довжиною до 2 метрів.
Бічна підніжка для полегшення доступу до кузова.
Складані сходинки усередині бортів.
Характеристики версії Work-Up
Повна маса: від 2400 до 2500 кг
Вантажопідйомність: від 1000 кг
Вантажна площа: від 4,2 м²
Колісна база: 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4965 мм
– Ширина: 1872 мм
Внутрішні розміри платформи:
– Ширина: 2,034 м
– Довжина: 1,818 м
– Висота борту: від 0,36 м
Кількість місць в кабіні: 2
АВТОМОБІЛЬ-ШАСІ З ВАНТАЖНОЮ ПЛАТФОРМОЮ

ІДЕАЛЬНА БАЗА ДЛЯ КОНВЕРСІЇ, ІДЕАЛЬНИЙ ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ВСІХ ВАШИХ РОБОЧИХ ПОТРЕБ
Доступні 2 версії: коротка колісна база (2755 мм) і довга колісна база (3105 мм).
Рекордне максимально дозволене навантаження на вісь: від 1200 кг* (передня) до 1450 кг (задня).
Максимальна довжина кузова 2285 мм (2795 мм для версії з довгою колісною базою), максимальна ширина кузова 1870 мм.
Довжина платформи 1765 мм (2115 для версії з довгою колісною базою).
Повна маса від 2210 до 2505 кг.
* на версіях 1.6 і 2.0 MJt
Всі типи кузова машини можна легко адаптувати до каркаса кузова; також можна замовити спеціальний інтерфейс для електричних систем.
Автомобіль-шасі з платформою (характеристики)
Повна маса: 2300 і 2400 кг
Колісна база: 2755 і 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4211 і 4161 мм
– Висота кабіни: 1845 мм
Максимальна практична ширина: 1870 мм
Довжина платформи 1765 мм (2115 для версії з довгою колісною базою)
Максимально дозволене навантаження на вісь:
– Передня вісь: до 1120 кг
– Задня вісь: до 1450 кг
Кількість місць в кабіні: 2
СТИЛЬ
Новий стиль в гармонії з функціональністю та продуктивністю
НОВИЙ ЕКСТЕР’ЄР З ІННОВАЦІЙНОЮ ЛІНІЄЮ

УНІКАЛЬНИЙ СТИЛЬ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОСТІ І ПРОДУКТИВНОСТІ
Новий Doblò Cargo має повністю оновлену передню частину, наповнену стилем і технологічним змістом. Лінія капота і переднього бампера це більше поліпшують аеродинаміку, забезпечуючи більшу ефективність навіть на низьких швидкостях.
Основні нові особливості:
- Нові фари
- Новий капот, крила і посилений передній бампер
- Нова передня решітка
- Нові легкосплавні колісні диски
- Нові задні блок-фари
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ІНТЕР’ЄР, КОМФОРТ У САЛОНІ

ЕРГОНОМІКА І ЯКІСТЬ У КОЖНІЙ ДЕТАЛІ
Новий Doblò Cargo також вражає усередині: технології, функціональність і матеріали створюють комфортні умови праці, які ідеально підходять для будь-якої роботи.
Поліпшено все, що стосується водіння і практичності:
- Нова приладова панель з поліпшеною роботою системи клімат-контролю (завдяки більш великим вентиляційним отворам)
- Рульове колесо нової ергономічної конструкції
- Тканини, стійкі до будь-якого використання
- Нова високотехнологічна приладова панель з відмінною видимістю
СТІЛЬКИ МІСЦЯ, СКІЛЬКИ ВИ ХОЧЕТЕ

Багато відсіків на передній панелі і в дверних панелях пропонують великий корисний простір для зберігання всіх типів речей.
В цілому є не менше 10 відсіків для речей, у тому числі з боку пасажира висувний ящик з м’яким відкриттям і об’ємом не менше 6,8 літрів.
ПРОДУКТИВНІСТЬ І ЕКОНОМІЯ
Максимальна керованість і надзвичайна продуктивність

ДВИГУН ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО ЗАВДАННЯ
Лінійка двигунів нового Doblò Cargo є обширною і всеосяжною, і включає в себе не менше, ніж 7 силових агрегатів.
Кожен двигун був розроблений таким чином, щоб якнайкраще задовольняти потреби фахівців, виходячи з особливостей використання.
Для кожного завдання є правильний двигун: відкрийте для себе той, що підходить для Вас.
ДВИГУН З ЩЕ БІЛЬШ ВИСОКОЮ ПРОДУКТИВНІСТЮ
Динамічний і ще більш чутливий, призначений для міста і найскладніших маршрутів. Відповідь моменту на новому двигуні MJet II 1.3 і 1.6 була покращена, що дозволяє більш високі крутні моменти на низьких швидкостях, забезпечуючи більшу гнучкість і чутливість.

ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 75 к.с Euro 5+
Ідеальний для міських маршрутів
Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 75 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння
– Має сажовий фільтр DPF
– На замовлення доступний пристрій Start&Stop
Макс. швидкість: 145км/год
Споживання палива за NEDC: 5 л/100 км – 4,8 л/100 км з пристроєм Start&Stop
Викиди CO2: 133 г/км – 126 г/км з пристроєм Start&Stop
Екологічний клас: Euro 5+ з фільтром DPF
ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 90 к.с. Euro 5+
Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації

Робочий об’єм: 1,248 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння.
– Оснащений сажовим фільтром DPF і технологією Start&Stop.
– На замовлення доступні пристрій Start&Stop з технологією ECOPack
Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5 л/100 км – 4,8 л/100 км з системою S&S – 4,4 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack
викиди CO2: 133 г/км – 126 г/км з системою S&S – 115 г/км з системою S&S і технологією ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

1.6 MultiJet II 90 к.с. MTA Euro 5
Відмінна продуктивність, економічність і особливо підходить для зниження стресу в умовах міського руху
Робочий об’єм: 1,598 cm3
Потужність: 90 HP
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– Виходить з 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Mastic.
– Відповідає стандартам Euro 5 і виходить з фільтром DPF і технологією Start&Stop.
Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 л/100 км
Викиди CO2: 130 г/км
ДВИГУН 1.6 MULTIJET II 100 к.с. Euro 5
Чемпіонський крутний момент і економія з екстремальним задоволенням від водіння

Робочий об’єм: 1,598 cm3
Потужність: 100 HP
Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– З сажовим фільтром DPF
– Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack
Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 5.4 л/100 км – 5,2 л/100 км з системою S&S – 4,7 л/100 км з системою S&S+ECOPack
викиди CO2: 143 г/км – 136 г/км з системою S&S – 124 г/км з системою S&S+ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+

ДВИГУН 1.6 MULTIJET 105 к.с. Euro 5+
Дійсно чемпіонський крутний момент для екстремального задоволення від водіння
Робочий об’єм: 1,598 см3
Потужність: 105 к.с.
Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв
– MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
– З сажовим фільтром DPF
– Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack
Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,7 л/100 км
викиди CO2: 124 г/км
Екологічна норма: Euro 5+
ДВИГУН 2.0 MULTIJET II 135 к.с. Euro 5+
Поєднує в собі оптимальну продуктивність зі скороченням рівня викидів

Робочий об’єм: 1,956 см3;
Потужність: 135 к.с.
Макс. крутний момент: 320Нм при 1500 об/хв;
– 4 клапани на циліндр і збільшений діаметр.
– Нова фіксована геометрія турбонагнітача, який може витримувати вищі теплові і механічні навантаження.
– Euro 5 з сажовим фільтром DPF і технологією Start&Stop.
Макс. швидкість: 179 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,6 л/100 км
викиди CO2: 154 г/км
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.4 16V 95 к.с. MPI Euro 6
Ідеальне рішення для використання у місті
Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 90 к.с.
Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв
– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
– Важить всього 100 кг через нижчу суху масу і має обмежене споживання палива
– Інтервали між техобслуговуванням 30000 км
Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,3 л/100 км – 7 л/100 км з системою S&S
викиди CO2: 169 г/км – 163 г/км з системою S&S
Екологічна норма: Euro 6
ДВИГУН 1.4 16V T-JET 120 к.с. Euro 6

Потужність: 120 к.с.
Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв
– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,2 л/100 км
викиди CO2: 169 г/км
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 1.4 T-JET 16V Natural Power Euro 6
Міцність, надійність, низька витрата палива і повага до навколишнього середовища
Робочий об’єм: 1,368 см3
Потужність: 120 к.с.
Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв
– Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI), особливе вприскування метана, турбонаддув і інтеркулер.
Макс. швидкість: 172 км/год
Споживання палива за NEDC: 4,9 кг/100 км (живлення на метані)
викиди CO2: 134 г/км (живлення на метані)
Екологічна норма: Euro 6
NATURAL POWER
Екологічний і економічний: подвійна вигода
Двигун 1.4 T-Jet 120 к.с. Natural Power – метан/бензин – гарантує:
значно знижені витрату палива і експлуатаційні витрати;
відмінний запас ходу (до 750 км у версії з 5 баками, доступній на замовлення, з яких 450 км з живленням на метані);
оптимальну керованість автомобіля завдяки інноваційній системи Multipoint упорскування метану;
відмінне прискорення навіть при повному завантаженні завдяки високому максимальному крутному моменту (206 Нм при 2000 об/хв);
велику місткість для завантаження, оскільки балони з метаном розташовані під платформою.
ECOJET
Інноваційні двигуни 1.3 MultiJet II 90 к.с. EURO 5+ і 1.6 MultiJet 100 і 105 к.с. на замовлення можуть бути оснащені технологією Ecopack, ексклюзивним рішенням для подальшого скорочення витрати палива, без шкоди для продуктивності, завдяки:
Інтелектуальному управлінню генератором
Масляному насосу зі змінним робочим об’ємом
Аеродинамічному наповненню
Маслу з низьким коефіцієнтом тертя
Шинам з низьким опором коченню
Системі Start & Stop
Все це дозволяє досягнути споживання палива
• на 8% менше на двигуні 1.3 MJet II (4,4 л/100 км і 115 г/км CO2)
• на 9% менше на двигуні 1.6 MJet II (4,7 л/100 км і 124 г/км CO2)
Споживання палива розраховане в змішаному циклі на версіях з короткою колісною базою.
НАЙКРАЩА КЕРОВАНІСТЬ У СВОЄМУ КЛАСІ

Відчуйте комфорт і керованість на комерційному автомобілі навіть з повним навантаженням.
- Легкий і точний рульовий механізм
- Відмінна стійкість руху
- Двохважільна підвіска
ДВОХВАЖІЛЬНА ЗАДНЯ ПІДВІСКА
Оптимальний комфорт і потужність
Новий Doblò Cargo має двохважільну задню підвіску з незалежними колесами, що забезпечує:
- збільшений комфорт при водінні;
- більшу стійкість;
- максимальну безпеку незалежно від вантажу.
- Завдяки регулювання її компонентів, підвіска спеціально налаштовується відповідно до завдань транспортного засобу.
Стандартні версії (вантажопідйомність 750 кг):
- краще співвідношення між потужністю і масою;
- особливе налаштування для оптимальних динамічних характеристик.
Версії Maxi і збільшена вантажопідйомність (1 тонна):
- 1450 кг максимально дозволеного навантаження;
- поздовжні штанги і особливі поперечні штанги;
- стабілізатор поперечної стійкості і особливе налаштування для відмінних ходових якостей в будь-яких умовах навантаження.
Система Start & Stop
Зниження споживання навіть в міському циклі
Пристрій, який автоматично відключає двигун кожного разу, коли автомобіль зупиняється в пробці, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.
Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту машини залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники лобового скла).
Експлуатаційні витрати
Найкраще інвестування для вашого бізнесу
Двигуни розроблені для забезпечення найнижчих експлуатаційних витрат у своїй категорії.
Заплановані інтервали техобслуговування для двигунів MultiJet II Euro 5 – 35000 км.
БЕЗПЕКА
Головне – це безпека в роботі
СИСТЕМА ESC
Для макисмального зчеплення з дорожньою поверхнею

Курсова стійкість нового Doblò Cargo гарантується системою ESC (в базовій комплектації) – пристрій електронного контролю стійкості.
Більше того, функція Hill-Holder допомагає вам на старті на підйомі, автоматично забезпечуючи гальмівний момент, необхідний для найефективнішого управління ваши автомобілем на ухилі. Включає в сбе HBA (гідравлічна допомога при гальмуванні))

ABS + EBD
Поступове гальмування для повного контролю над вашим автомобілем
Гальмівна система з системою ABS з 4 датчиками в комплекті з розподілювачем гальмівної сили (EBD) запобігає блокуванню коліс і гарантує повний контроль над автомобілем в будь-яких умовах, забезпечуючи плавне гальмування і поліпшений гальмівний шлях.
СИСТЕМА TRACTION
Покращена стійкість руху в будь-яких умовах.

Ця розумна електронна диференціальна система гарантує кращу керованість і безпеку навіть на нерівній поверхні:
- для старту на слизьких поверхнях, бруді, піску або снігу, система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке проковзує, і передає його на колесо з найкращим зчепленням, відновлюючи тягу автомобіля
- машина не має зайвої ваги
- може бути активована на швидкості до 30 км / год і тільки там, де це необхідно, за допомогою спеціальної кнопки
- вона пов’язана з 16-дюймовими “всесезонними” колесами і захистом днища
- доступна з березня 2015 року

ПОДУШКИ БЕЗПЕКИ І ПІДГОЛІВНИКИ
ЗАХИСТ НА ВИЩОМУ РІВНІ
- Передні подушки безпеки для водія і пасажира (на замовлення).
- Інноваційні передні бічні подушки (на замовлення), які захищають голову і грудну клітину.
- Сидіння оснащені пристроєм, який, у разі удару, посуває підголівники ближче до шиї людини, уникаючи ефекту, широко відомого як “хлистова травма”.
ДАТЧИКИ ПАРКУВАННЯ

ДЛЯ ВИКОНАННЯ МАНЕВРУ В ПОВНІЙ БЕЗПЕЦІ
- Датчики паркування видають звуковий сигнал, вказуючи на присутність і відстань до перешкод позаду автомобіля.
- Вбудовані в задній бампер, датчики автоматично вмикаються, коли включається передача заднього ходу.
- Переривчастий звуковий сигнал є обернено пропорційним відстані до перешкоди, він стає безперервним звуковим сигналом, коли ви не повинні рухатися далі.

TPMS: ДАТЧИКИ ТИСКУ В ШИНАХ
ВСЕ ПІД КОНТРОЛЕМ
Система контролю тиску в шинах постійно перевіряє тиск в шинах, вказуючи втрати тиску безпосередньо на бортовому дисплеї.
ПАСАЖИРСЬКИЙ ВІДСІК

СПРОЕКТОВАНИЙ І ПОБУДОВАНИЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ
- Каркас кузова з контролюванням удару розроблений для ефективного поглинання енергії удару.
- Двері пасажирського відсіку оснащені решітками від бічного удару.
- Бампери містять передовий протиударний брус.