У ПРОЕКТУ «THE FIAT 500 FOREVER YOUNG EXPERIENCE» ЩЕ БІЛЬШЕ НАГОРОД

Вчора ввечері в Мілані відбулася церемонія нагородження MediaStar, метою якої було продемонструвати професійні навички тих, хто вносить свій технічний досвід в успіх рекламних проектів. На церемонії, що пройшла в Auditorium Testori, взяли участь велика кількість рекламних агентств, виробничих компаній і аудіовізуальних компаній пост-продакшн і веб-факторингу.

Незалежний конкурс, якому вже двадцять другий рік, ділиться на чотири різних напрямки, які охоплюють різні галузі реклами, розбиті на 12 розділів. Судді присудили два перших місця в розділах «Подія» і «Медіастар/Промоушн», європейському туру «Forever Young Tour Experience», з яким в минулому році відзначався 60-річний ювілей Fiat 500.

Це означає, що проект, створений агентством «Ідеал», тепер виграв 13 національних і міжнародних трофеїв. У минулому році в рамках проекту в трьох містах – Каннах, Мюнхені та Мадриді – була відтворена атмосфера 1957 року, щоб відзначити 60-річчя Fiat 500 і зробити справжню подорож у часі. Кожен етап туру повністю відтворював місцеву культуру обраних місць. Проект завершився у Мадриді захоплюючим заходом, в якому брали участь майже сто акторів і статистів у повному обладунку, чарівні старовинні магазини, які представляли італійські досягнення в галузі моди, кулінарії і дизайну, а також класичні автомобілі Fiat 500.

Безперечною зіркою проекту «The Forever Young Fiat 500 Experience» була модель спеціальної серії Fiat 500, присвяченої 60-ій річниці. Вона пройшла вздовж набережної в Каннах – французькому місті, відомому своїм Міжнародним кінофестивалем – точно як кінодива, яку вітали тисячі туристів, не перестаючи фотографувати її. Вона отримала таку ж бурю овацій на неповторній Віденській площі в Мюнхені, одному з найвідоміших місць в баварському місті, з її невеликим постійним ринком і пивним погребом Hofbräuhaus. А також понад сім тисяч відвідувачів юрмилися на жвавій вулиці Calle Jorge Juan і Calle de Serrano, одному з головних міських розважальних районів Мадрида, висвітлюючи її спалахами своїх камер і смартфонів, щоб зробити знімки автомобіля, випущеного в обмеженому тиражі, а потім відбувся чудовий спектакль, присвячений італійському символу, який переміг час.

Зв’язок між іспанською столицею і символом Fiat настільки сильний, що вона була обрана в якості кульмінаційної точки для іншого європейського туру, який завершився тут 23 травня цього року. Цей тур відвідав деякі з найпрестижніших міст Європи: від Мілана до Лондона і від Берліна до Парижа, а потім Мадрид. Зіркою цієї подорожі був чарівний 500 Collezione, тридцятий зі спеціальних випусків, випущених за останні 11 років. 500 Collezione вже в автосалонах Fiat по всій Європі. Втім Fiat 500 завжди був законодавцем моди, залишаючись вірним собі і з плином часу переосмислювався, пов’язуючи свою назву з знаковими брендами зі світу моди, розкішних яхт, мистецтва і спорту в великій кількості спеціальних випусків, покликаних досліджувати сфери, незвичайні для міського автомобіля.

Запущений в 1957 році та затвердившись протягом багатьох років в якості символу масової моторизації, Fiat 500 отримав друге народження в 2007 році, коли дебютувала нова модель, яка стала глобальним явищем. Це демонструють понад два мільйони автомобілів, проданих в більш ніж 100 країнах світу. Більше 80% продажів відбувається за межами Італії, а Fiat 500 є бестселером в своєму сегменті в Європі з 2013 року. У перші чотири місяці 2018 року 500-й був лідером на ринку в дев’яти країнах (Великобританія, Іспанія, Бельгія, Швейцарія, Португалія, Австрія, Угорщина, Хорватія та Словенія), а також входив до трійки лідерів в семи (Італія, Німеччина, Франція , Швеція, Словаччина, Румунія і Болгарія). Також в перші чотири місяці 2018 року, на одинадцятому році його існування, Fiat 500* побив власний рекорд з більш ніж 74 000 автомобілями, проданими в Європі.

* Fiat 500 і Abarth 500 в цілому.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *