НОВА КОЛЕКЦІЯ FIAT 500 НА ПОДІУМІ В ЄВРОПІ ЗАКРИВАЄ ТУР В МАДРИДІ

Вчора пройшов останній етап європейського турне, в якому новий 500 Collezione був представлений в головних європейських містах – Мілані, Лондоні, Берліні, Парижі та Мадриді, – кожне з яких володіє унікальними особливостями, які роблять їх міжнародними столицями моди, стилю і мистецтва. На цих престижних «подіумах» 500 Collezione був представлений в двох кузовах: зі скляним дахом і кабріолет, новим вкладом в символ компанії Fiat, яка протягом понад шістдесят років продовжує розвивати свої винаходи, залишаючи свої цінності незмінними в часі.

Європейське турне 500 Collezione стартувало 18 квітня з Мілана, наймоднішого і міжнародного італійського міста, який в ті дні також переживав один з найбільш довгоочікуваних і насичених тижнів через Міжнародну меблеву виставку. Серед іншого, міланська зустріч збіглася з національною прем’єрою цього італійського шедевра, який, як супермодель на червоній доріжці, був виставлений в готелі Magna Pars Suites – всього в декількох кроках від історичної станції Порта Дженова і жвавої Віа Тортона, важливого центру моди і дизайну – в присутності журналістів, фотографів, впливових осіб і шанувальників. Одягнений в свій елегантний двоколірний кузов кольору «Primavera», 500 Collezione був представлений любителям «Made in Italy», демонструючи вражаючі деталі стилю, такі як особливі хромовані вставки на передньому бампері, на капоті і на кришках дзеркал – сучасне трактування відмінних естетичних особливостей свого попередника.

Елегантність і темперамент, ексклюзивність і традиції – ті ж складові, які характеризували другий етап туру, що пройшов в Лондоні, місті, яке за межами Італії приймає найбільшу кількість легендарних Fiat 500, крім того, що він є столицею другого ринку в регіоні EMEA за обсягами продажів. З такої нагоди 500 Collezione був виставлений у вишуканій студії Ice Tank, точніше в чарівному Ковент-Гардені, де перехожі зупинялися, щоб помилуватися ним і сфотографуватися. І не могло бути кращої сцени для цієї нової інтерпретації світового символу, який відчуває себе тут як вдома з 1960-х років, коли «Свінгуючий Лондон» диктував моду світові, а площа Пікаділлі-серкус була столицею нових соціальних, музичних і художніх тенденцій. І Fiat 500 був там, як і сьогодні, з усією його неймовірною свободою і безтурботністю. Це одна з причин безумовної любові лондонців, які заради цього city car йшли на справжнісінькі безумства.

Після Мілана і Лондона 500 Collezione зробив зупинку в Берліні, мегаполісі в постійному розвитку, де легко заблукати серед модних барів, величних пам’ятників, унікальних художніх музеїв і храмів електронної музики. Нова спеціальна серія була в центрі ексклюзивного заходу в ультрасучасних Bridge Studios, на Зеештрассенінзель в Вестхафені, мальовничому місці на краю води, на півострові в самому серці Берліна, де публіка змогла оцінити його багате оснащення, яке робить автомобіль маленькою технологічною перлиною.
Наприклад, в області комунікацій 500 Collection пропонує на замовлення радіосистему UBC 7” HD LIVE, яка може інтегрувати функції Apple CarPlayTM і Android AutoTM і навігатор Tom Tom. Крім того, серед додаткового обладнання автомобіля є 7-дюймовий TFT-дисплей, найширший в своїй категорії, а для любителів музики – система Beats Audio Hi-Fi.

В сучасній Bridge Studios гості також захоплювалися деякими екземплярами Fiat 500 Mirror, Fiat 500 Riva, Abarth 695 Rivale і Abarth 695 XSR Yamaha: це лише деякі з 30 спеціальних серій на основі моделей Fiat і Abarth, які випускалися одна за одною за останні 11 років. Крім того, Fiat 500 завжди був «тренд-сетером», який, не втрачаючи при цьому своєї ідентичності, зміг переосмислити і зв’язати себе з культовими брендами – від моди до розкішних яхт, від мистецтва до світу спорту, випускаючи дійсно унікальні спеціальні версії сіті -карів. 30-я спеціальна серія – це новий 500 Collezione, який з’явився після спеціальних випусків 500-60 і Anniversario, з якими в минулому році відзначалося 60-річчя символу Fiat.

Емоційне турне 500 Collection, звичайно, не могло пройти повз Парижа, однієї з найбільших столиць моди в світі. Тому метою четвертого етапу подорожі була чарівна вілла «La Maison», в Іссі-ле-Муліно, архітектурна перлина на романтичній набережній Сени, де нова спеціальна серія була зустрінута в атмосфері, гідній самих ексклюзивних показів мод. Не могло бути кращого місця в самому елегантному місті Європи, в мегаполісі, де знаходяться найвідоміші будинки високої моди. І точно так само, як плаття високої моди, навіть новий 500 Collezione може похвалитися своїм «фірмовим підписом» – і справді, на задніх дверях, є елегантний хромований логотип «Collezione», виділений курсивом. Але є також численні елементи автомобіля, які явно нагадують світ моди і дизайну, такі як нові кольори кузова, що в поєднанні з 16-дюймовими легкосплавними колесами, пропонованими в базовій комплектації, «оголошують» про настання літа. Можна вибрати новий двоколірний кузов з розфарбуванням «Primavera» (білий і сірий), двоколірний «Acquamarina» (білий і зелений) і Ivory Taormina, в якості альтернативи білому «Bianco Gelato» і синьому Blu dipinto di Blu – все прикрашені сіро-біло-сірої лінією краси. Така ж сувора елегантність характеризує салон, який демонструє оригінальний вибір: наприклад, біла панель приладів, в поєднанні з двоколірним «Primavera», зелена, з двоколірним «Acquamarina» або інші доступні кузовні забарвлення. Зрозуміло, інтер’єр також натхненний світом моди, у нього є свіжі кольори, такі як Bicolore для сидінь з сірою смугастою подушкою і заднім склом з ободом кольору слонової кістки, прикрашені вишитим логотипом 500 і підписом «Collezione» на килимках.

Після Мілана, Лондона, Берліна і Парижа європейське турне 500 Collezione закінчилося вчора ввечері в Мадриді, у вражаючому готелі Only You Hotel Atocha, в самому серці мистецтва і культури іспанської столиці, в кількох хвилинах ходьби від багатьох самих важливих музеїв і кращих бутиків міста. Затишний, яскравий з вражаючим внутрішнім двориком, готель поєднує в собі саму традиційну мадридську архітектуру з самим авангардним дизайном в складній мозаїці посилань на минуле і сьогодення. Такий же підхід у 500 Collezione, який є безпомилково 500-м, оскільки має всі особливості одного з найвідоміших італійських символів в світі і в той же час проектує цей символ італійської креативності на майбутнє. А саме вулиці Мадрида назавжди залишаться увічненими у відеоролику «Новий 500 Collezione, натхненний сам собою», який супроводжує запуск нової спеціальної серії на міжнародному рівні. У фільмі, створеному творчим агентством Лео Бернетт і режисером Ласло Кадаром, головний герой – це 500 Collezione, який виглядає як «топ-модель», яка звикла виступати на найвідоміших подіумах у світі. За його кермом молода модель, на двокольоровому кузові встановлені камери нового покоління, а саме постійні smartphone, і активована функція Селфі. 500 Collezione поступово стає «режисером» самого відеоролика, все більше фокусуючи увагу на деталях свого стилю, і в фінальних кадрах вирішує, що може обійтися без дівчини за кермом, він сам і є справжня модель. Втім, саме це і є роль справжнього італійського шедевра, який завжди має вплив на моду, суспільство і звички. Іншими словами «назавжди культовий, назавжди 500».

Запущений в 1957 році і який затвердився протягом багатьох років в якості символу масової моторизації, Fiat 500 отримав друге народження в 2007 році, коли він дебютував у новій моделі, яка швидко стала світовим явищем. Це демонструють більш ніж 2 мільйони екземплярів, які були продані в більш ніж 100 країнах світу, причому 80% обсягів реалізовані за межами Італії. Успіх, завдяки якому 500-й* став номером 1 в Європі в своєму сегменті починаючи з 2013 року. Результат підтвердився в першому кварталі 2018 року в зв’язку з лідерством на 9 ринках (Великобританія, Іспанія, Бельгія, Швейцарія, Португалія, Австрія, Угорщина, Хорватія і Словенія) і входження в трійку лідерів в 7 інших країнах (Італія, Німеччина, Франція, Швеція , Словаччина, Румунія і Болгарія). Зростання, яке не знає зупинок, адже у тому ж першому кварталі 2018 року і на одинадцятому році життя, 500-й знову побив свій рекорд з більш ніж 74 000 екземплярами, проданими в Європі.

* Всі версії Fiat 500 і Abarth 500.

Турин, 25 травня 2018 р.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *