testdrive ЗАМОВИТИ ТЕСТДРАЙВ

НОВИЙ FIAT 500X: НАЗАД В МАЙБУТНЄ З НОВИМИ ДВИГУНАМИ ТА НОВИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ

500X, італійський кросовер компанії Fiat, повністю оновився завдяки багатьом естетичним і технологічним інноваціям для задоволення нових потреб в мобільності в швидко зростаючому сегменті, в якому 500X вже є провідним гравцем в Італії, де він займає лідируючі позиції в цій категорії, а також в Європі, де з 2016 року вона міцно утвердився в п’ятірці найбільш продаваних автомобілів в своєму сегменті.

Новий 500X має повністю оновлений екстер’єр з новими світлодіодними блоками ліхтарів і фарами Full-LED і оновленими інтер’єрами, які ще більше підкреслюють його неповторну індивідуальність 500-го, забезпечуючи при цьому великі функціональні можливості і комфорт. Крім того, нова модель вперше пропонує на автомобілі Fiat нове сімейство 3- і 4-циліндрових двигунів, які гарантують задоволеність від водіння і знижену на 20% витрату палива, ніж попередні бензинові двигуни, при цьому вони на 20% тихіші, ніж їх турбодизельні аналоги. Водіння таке ж приємним, зручним і безпечним, як і завжди, завдяки новим системам допомоги водінню в базовій комплектації на всіх версіях. Система автоматичного розпізнавання дорожніх знаків разом із «Speed Advisor» дозволяє водіям не порушувати обмеження швидкості, приводячи швидкість у відповідність з дорожніми обмеженнями простим клацанням, після отримання інформації, яку вона зчитує з дорожніх знаків на протязі шляху, в той час як система Lane Assist, також в базовій комплектації, автоматично утримуватиме смугу руху на автомагістралях.

Для запуску New 500X компанія Fiat створила чудовий короткометражний фільм тривалістю дві з половиною хвилини, натхненний культовим фільмом «Назад в майбутнє»*, який зміцнює зв’язок між брендом і світом кіно, відносини кульмінацією яких в минулому році стало відео «Побачимося в майбутньому», створене в честь 60-річчя Fiat 500 з власником премії Оскар Адрієном Броуді в головній ролі. Новий фільм заснований на концепції захоплюючої подорожі в часі, в якій молода пара відправляється в шлях в 60-і роки на борту Fiat 600 тих часів і катапультується в наш час за кермом New 500X. Короткометражний фільм закінчується незвичайною появою американського актора Крістофера Ллойда в епізодичній ролі поліцейського, які підморгує з розумінням і закінчує подорож у часі.

Back to the Future” (назад в майбутнє)– це торгова марка та авторське право спільного підприємства Universal Studios та UDrive. Ліцензія від Universal Studios. Всі права захищені.

 

Оновлений дизайн, функціональність і індивідуальність в істинному стилі Fiat 500

Неповторний вираз кращого дизайну Fiat, новий 500X став ще більш сучасним і функціональним, отримавши нові особливості для забезпечення комфорту і безпеки, не забуваючи про деталі і типовий сімейний стиль 500.
Серед найцікавішим нових особливостям нові світлодіодні блоки ліхтарів. Нові денні ходові вогні і світлодіодні задні блоки ліхтарів входять в стандартну комплектацію і надають ще більш сучасний вигляд, прекрасно вписуючись в найостанніші елементи стилю сім’ї 500. Доступні на замовлення нові фари з технологією Full Led, створені у співпраці з Magneti Marelli, які на додаток до безпомилкового стилю 500 забезпечують більш потужне освітлення, будучи на 20% яскравішими, ніж технологія Xenon, пропонована на попередній моделі. Видимість значно поліпшена, і вони споживають в п’ять разів менше енергії, ніж традиційні галогенні лампи. І останнє, але не менш важливе: вони гарантують меншу напругу очей, завдяки висвітленню, подібного денного світла, а також забезпечують більш широку зону огляду: на швидкості 90 км / год, наприклад, перешкоди визначаються на 4 секунди раніше в порівнянні з галогеновими лампами, і побачити перешкоду можна на 100 метрів раніше.
Нарешті, одна з ключових особливостей дизайну автомобіля – стильний світлодіодний напис навколо модуля, що надає передній частині New 500X чітку, відмінну візуальну ідентичність. Не кажучи вже про задні блоки ліхтарів зі світлодіодами, що робить їх ще більш індивідуальними і впізнаваними, а також збільшує його видимість і, отже, безпеку на дорозі.

Нова версія Urban має абсолютно новий дизайн переднього і заднього бампера, в той час як Cross and City Cross мають нові захисні пластини днища, що підвищують їх індивідуальний вигляд. Новий дизайн екстер’єру підтверджує дві особистості моделі: міську, яка легко справляється з міським рухом, завдяки своїм компактним розмірам і піднятому положенню водія, і другу більш позашляхову для заміських пригод, доступну також з повним приводом 4х4. Компактний ззовні, затишний всередині, про що свідчить просторий і безпечний салон, багато прикрашений якісними матеріалами, якісною обробкою і зручними відсіками для зберігання речей. Комфортний інтер’єр, в неповторному стилі «Made in Italy», з вибором з семи варіантів інтер’єру, створений шляхом комбінування різних видів тканин, шкіри, обробки і кольорів, з безліччю регулювань сидінь і містким багажником. Одним з найбільших нововведень є повністю модернізоване місце водія, в якому представлений новий кластер приладів з графікою, ще більш зручною для зчитування, а також нове рульове колесо, профіль якого розроблений, щоб забезпечити краще розташування рук водія і чудовий обхват керма, шкіряна оббивка і радіоуправління для забезпечення безпечного водіння в будь-який момент. Крім того, ергономіка салону, оптимальне розташування легкодоступних елементів управління, положення важеля перемикання передач і практичний передній підлокітник сприяють комфорту і розслабленому водінню.

Приладова панель зберігає свій поділ на три кола в кращому стилі 500, як ідеальне поєднання ретро-естетики і сучасних технологій. З боків розташовані два аналогових циферблати зі спідометром і тахометрами, а 3,5-дюймовий реконфігурований дисплей TFT в середині забезпечує подачу ключової інформації для водія простим і доступним способом.

Бензинові двигуни нового покоління з кращою продуктивністю в своїй категорії

New 500X – перша модель бренду Fiat, оснащена інноваційним сімейством бензинових двигунів Turbo, розроблених так, щоб запропонувати клієнтам нове співвідношення між продуктивністю і задоволенням від водіння з кращими турбодизельними двигуніами (вони тихіші на 20%) і економією палива, також поліпшеною на 20% у порівнянні з попередніми бензиновими двигунами.

Сумісні з нормами Euro 6/D-TEMP і обладнані сажовим фільтром (GPF), нові турбомотори Firefly є результатом більш ніж 75 000 годин віртуальних випробувань, 60 000 годин експлуатаційних стендових випробувань і 5 мільйонів кілометрів по дорогах усього світу для підтвердження їх міцності і надійності.

Бензинові двигуни Turbo, розроблені з модульною конструкцією і блоком циліндрів 0,33 літра, доступні в конфігурації 1.0 л, 3 циліндри, 120 к.с. і максімальним крутним моментом 190 Нм з шестиступінчастою механічною коробкою передач і переднім приводом та в конфігурації 1.3 л, 4 циліндри, 150 к.с. і крутним моментом 270 Нм в поєднанні з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням DCT і переднім приводом.

Їх особлива архітектура гарантує ефективність, модульність, високий ступінь стандартизації компонентів і виробничих процесів, гнучкість і відкритість для майбутніх змін.

Нові двигуни зроблені повністю з алюмінієвого сплаву, що забезпечує неперевершену легкість (3-циліндрова версія важить всього 93 кг), в той час як блок циліндрів, розроблений у співпраці з Teksid, виготовлений з алюмінієвого сплаву і, для кращого поєднання комфорту, ваги і конструкційних характеристик, має архітектуру з нижньою підставою.

Використання багатьох інноваційних технічних характеристик сприяє підвищенню продуктивності і максимального комфорту водіння: серед них пряме впорскування палива для збільшення максимальної об’ємної ефективності і турбокомпресор з низькою інерцією, керований регулятором тиску наддуву з електроприводом, який в поєднанні з модулем нагнітача, що охолоджується водою безпосередньо на впускному колекторі, забезпечує більш швидкий проміжний відгук і дуже швидке прискорення.

Ще однією новаторською особливістю нових двигунів Turbo є впровадження третього покоління ексклюзивної технології MultiAir (званої MultiAir III), яка додатково оптимізує ефективність згоряння за рахунок постійного контролю відкриття і синхронізації впускного клапана: завдяки конкретним профілям впускних і випускних кулачків, це підвищує ефективність низького навантаження за рахунок рециркуляції вихлопних газів через попереднє відкриття впускних клапанів. Коли потрібна вища потужність, технологія MultiAir III знижує реальну ступінь стиснення, затримуючи закриття клапана, контролюючи стукіт і істотно підвищуючи ефективність використання палива навіть при найвищих навантаженнях.

Останні новини від FIAT



Слідкуйте за нами