Ducato

LOAD COMPARTMENT

ЛІНІЙКА І ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ

Величезна різноманітність комбінацій для нескінченних транспортних рішень

ГНУЧКІСТЬ

Рішення за індивідуальним замовленням від офіційних екіпірувальників
Повністю обладнана пересувна майстерня у фургоні
Для технічної і механічної допомоги на місці, оснащені алюмінієвою навантажувальною платформою і внутрішніми полицями.
Холодильне / Ізотермічне обладнання
Для перевезення продуктів харчування та ліків, відповідно до діючих норм, ізольованих з холодильником або без нього.

ЗРУЧНІСТЬ ПОСАДКИ/ВАНТАЖЕННЯ

Можна використати кожний сантиметр простору при завантаженні вашіх товарів. Розсувні бічні двері доступні з 2 варіантами ширини, 1075 мм і 1250 мм, і 2 варіантами висоти, 1485 мм і 1755 мм.

І НЕ ТІЛЬКИ ЦЕ

  • верхня напрямна призначена для полегшення відкриття і закриття
  • ручками в чемоданному стилі легко користуватися.

Другі розсувні бічні двері – на правій стороні – доступні за запитом.
Вантажний відсік має дуже легкий доступ через задні двері:

двері більше 1,5 м у висоту на версії з низьким дахом, майже 1,8 м у висоту на версії з високим дахом, і понад 2 м на версії з супер високим дахом, по-справжньому рекордна висота – означає, що вам не треба нахиляти свої товари, щоб завантажити їх, два варіанти відкриття 180° і 270°, для зручності переміщення навколо автомобіля в обмеженому просторі.

САМОВИРІВНЮВАЛЬНА ПІДВІСКА

Завжди підтримує автомобіль в вирівняному стані, незалежно від ваги і розташування вантажу, таким чином, збільшуючи безпеку і комфорт водіння.
Дозволяє підвищити або знизити вантажну платформу, коли транспортний засіб перебуває на стоянці для того, щоб:

  • зробити навантаження/розвантаження ваших товарів легшим
  • поліпшити кут рампи або подолати перешкоду під автомобілем.

ФУРГОН

Велика вантажомісткість і велика вантажопідйомність

ВАНТАЖНИЙ ВІДСІК

Вантажний відсік квадратний і рівний, і можна використати кожний клаптик простору:

  • його довжина від 267 до 407 см
  • висота від 166 до 217 см
  • ширина колісними арками 142 см, що означає, що європалети 120 см можна завантажити легко і швидко
  • платформа може бути захищеною фанерним покриттям з високою стійкістю
  • внутрішні стіни можуть бути покриті термоформованими пластиковими панелями, щоб
  • закріпити вантаж на місці, по боках вантажного відсіку є 4 кріпильні гачки, а також кілька точок кріплення на платформі
  • внутрішнє освітлення гарантують стельові світильники 15 Вт – додаткова розетка 12 В усередині вантажного відсіку доступна за запитом, також як знімна стельова лампа з підзарядженням.
  • Перегородка між вантажним відділенням і пасажирським салоном може бути панельне або заскленою з розсувним склом.

CREW CAB VAN

Призначений для перевезення вашої команди

Crew Cab Van

3 довжини, 2 висоти

два ряди сидінь, щоб посадити до 7 осіб

Повна маса: варіанти від 3300 до 3500 кг

вантажопідйомність від 1480 до 2880 кг

об’єми: 3,6 – 8,3

розроблений, щоб дати місце вашої команди, відсік для зберігання труб 1,1 м під задніми сидіннями

Повна маса: 3300 – 3500 кг
Вантажопідйомність:  1194 – 1489 кг
Об’єм від 3,6 до 8,3 м3
Колісна база: 3000, 4035 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4963 – 6363 мм
– Висота: 2254 – 2539 мм
– Ширина: 2050 мм
Розміри вантажного відділення:
– Висота: 1,662 м – 1,932 м
– Ширина: 1,87 м
– Ширина між колісними арками: 1,42 м
– Довжина: 1,48 м – 2,88 м
Кількість сидінь в кабині: 6/7

ВАНТАЖІВКА

Функціональність, продуктивність, практичність і комфорт.

БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ

Міцні та надійні оригінальні платформи виробляються з використанням найсучасніших матеріалів і технологій:

вантажна платформа шириною 2 м і довжиною від 2,8 до 4,2 м, виготовлена з скандинавської деревини і оброблена феноловими смолами, щоб забезпечити нековзну поверхню, яка має високу стійкість до стирання

бічні дошки виготовлені з алюмінієвих профілів, завдяки чому вони не деформуються і легкі для оптимізації вантажопідйомністі, має висоту 40 см і обладнана сходинкою.

Вантажна поверхня варьює від 4,9 до 8,5 м2.

Вантажівки

Повна маса: 3000 – 3500 кг
Вантажопідйомність: 1110 – 1625 кг
Вантажна площа: 5,7 – 8,5 м²
Колісна база: 3000, 3450, 4035 і 4035 XL мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 5293 – 6693 мм
– Висота: 2424 мм
– Ширина: 2100 мм
Внутрішні розміри платформи:
– Ширина 2,034 м
– Довжина: 2,798 м – 4,198 м
– Висота борту: від 0,4 м
Кількість сидінь в кабині: 2/3

Вантажівка Maxi

Повна маса: 3000 – 42,250 кг
Вантажопідйомність: 1110 – 2120 кг
Вантажна площа: 6,6 – 8,5 м²
Колісна база: 3450, 3800, 4035 і 4035 XL мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 5743 – 6693 мм
– Висота: 2424 мм
– Ширина: 2100 мм
Внутрішні розміри платформи:
– Ширина 2,034 м
– Довжина: 3,428 м – 4,198 м
– Висота борту: від 0,4 м
Кількість сидінь в кабині: 2/3

Вантажівка Crew Cab

Повна маса: 3300 – 3500 кг
Вантажопідйомність: 1225 – 1535 кг
Вантажна площа: 4,9 – 5,9 м²
Колісна база: 3450, 4035 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 5738 – 6228 мм
– Висота: 2424 мм
– Ширина: 2100 мм
Внутрішні розміри платформи:
– Ширина: 2 м
– Довжина: 2,398 м – 2,888 м
– Висота борту: від 0,4 м
Кількість сидінь в кабині: 6/7

ВАНТАЖІВКА САМОСКИД

Розроблений, побудований і гарантований безпосередньо Fiat Professional

2 Колісна база

Повна маса від 3300 до 3500 кг

вантажопідйомність від 927 до 1162 кг

платформа-самоскид з площею поверхні від 5,1 до 6,8 м2

тверда сталева конструкція для жорстких умов роботи.

БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ

Міцні та надійні оригінальні платформи були розроблені, щоб спростити роботу в найважчих умовах:

вантажна платформа шириною 2,5 м і довжиною від 2,8 до 4,2 м вироблена з міцної сталі
борти з міцного алюмінію мають висоту 39 см і обладнані зручною сходинкою.
Вантажна поверхня варьює від 5,1 до 6,8 м2.

Вантажівка з платформою-самоскидом

Повна маса: 3300 – 3500 кг
вантажопідйомність: 927 – 1162 кг
Вантажна площа: від 5,1 до 6,8 м2
Колісна база: 3000, 4035 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 5028 – 6123 мм
– Ширина: 2100 мм
Розміри вантажного відділення:
– Висота борту: 0,39 м
– Ширина: 2,040 м
– Довжина: 2,525 m – 3,325 м
Кількість сидінь в кабині: 2/3

Самоскид

Повна маса: 3300 – 3500 кг
вантажопідйомність: 772 – 972 кг
Вантажна площа: 5,6 м2
Колісна база: 4035 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: від 6123 мм
– Ширина: 2100 мм
Розміри вантажного відділення:
– Висота борту: 0,320 м
– Ширина: 2,040 м
– Довжина: 2,750 м
Кількість сидінь в кабині: 6/7

4 Колісна база

5 варіантів довжини

2 типи кабіни, окрема і подвійна

Повна маса від 3000 до 4250 кг

Максимально дозволене навантаження 2100 кг на передню вісь і до 2500 кг на задню вісь

8 розміри кузова з площею поврехні від 4,9 до 8,5 м2

2 різні механічні конструкції, Ducato і Ducato Maxi з посиленою підвіскою і 16-дюймовими колесами.

3 колісні бази, 4 довжини, 3 висоти

8 варіантів об’єму – від 8 до 17 м3

Розсувні бічні двері і задні двері доступні у 3 різних варіантах розміру

Повна маса : 2600 – 4250 кг

вантажопідйомність від 1000 до 2200 кг.

Максимально дозволене навантаження на вісь до 2100 кг на передню і до 2500 кг на задню

2 різні механічні конструкції, Ducato і Ducato Maxi, з посиленою підвіскою і 16-дюймовими колесами

ІННОВАЦІЙНА ЗОВНІШНІСТЬ З ДИНАМІЧНОЮ І МІЦНОЮ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЮ

ЕКСТЕР’ЄР

Безпечні, стабільні і ефективні світлодіодні фари

• Оптимальне положення для їх основної функції і гармонічне поєднання з формою автомобіля.
• Завдяки своїй нової конструкції, незважаючи на компактні розміри, вони дають 40% більше світлової віддачі.
• (додатково) Світлодіодні фари гарантують більшу міцність, низьке споживання енергії, зниження витрати палива і унікальний стиль.

РЕШІТКА

Більша і ширша, вона передає відчуття динамізму і потужності, і була розроблена для того, щоб:

  • надати зручніший доступ до моторного відсіку
  • збільшити потік повітря
  • бути міцнішою і з легкою заміною.
  • Також доступна в чорному глянсовому варіанті.

ІНТЕР’ЄР

Чудовий комфорт, елегантність і функціональність

Сидіння водія і нова передня панель

Сидіння водія легко регулюється: ви можете налаштувати висоту і поперекову область, переміщати сидіння вперед і назад і відрегулювати положення рульового колеса, щоб переконатися, що ви завжди знаходитеся в найбільш зручному і правильному для водіння становищі. Сидіння також може мати підігрів, підресорювання і регульований підлокітник.

Елементи управління та індикатори на зручній відстані, і з ними можна працювати завдяки новому ергономічному дизайну приладової панелі з центральною консоллю, в якій вбудован новий радіоприймач, практична підставка для планшету, зручний тримач для пляшок або, як альтернатива, великий відсік, який може прийняти 15,6-дюймовий ноутбук.

Приладова панель, з білою графікою на чорному тлі, була розроблена так, щоб можна було легко бачити і читати всю необхідну інформацію.

Два варіанти передньої панелі – практична Basic або енергійна Techno.

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ НА БОРТУ

Робочий стіл з затискачем документів: в версії з двомісним диваном центральна секція спинки складається і створює зручну поверхню з тримачем документів і двома підстаканниками.

Невеликий холодильник: місткий відсік у верхній частині для охолодження їжі і напоїв, коли працює кондиціонер.

ТРИМАЧ ДЛЯ ПЛЯШОК

Зручна полиця, призначена для розміщення двох пляшок 0,75 л пляшки і смартфону в легко доступному місці і далеко від прямих сонячних променів.

Крім того, ви можете вибрати практичний ящик з кришкою і замком, досить великий, щоб зберігати ноутбук з дисплеєм 15,6″.

ШУХЛЯДА З ЗАТИСКАЧЕМ ДЛЯ ДОКУМЕНТІВ

В версії з двомісним диваном центральна секція спинки складається і створює зручну поверхню в комплекті з тримачем документа і двома підстаканниками.

ВІДСІК ДЛЯ РЕЧЕЙ

– просторий відкритий відсік з двома секціями
– просторий відсік для речей, тримач для пляшок і відсік для монет

ПІДСТАВКА ДЛЯ ПЛАНШЕТУ

Одна з нових ексклюзивних особливостей нового Ducato. Завдяки унікальній конструкції, він може утримувати будь-який планшет або смартфон (з дисплеєм до 10″), а також блокнот.

БОРТОВА СИСТЕМА КЛІМАТ-КОНТРОЛЮ

Для того, щоб на борту завжди була ідеальна температура.

Система клімат-контролю гарантує вам і вашим пасажирам оптимальні умови під час поїздки: правильно розташовані вентиляційні отвори можна регулювати окремо, у тому числі для більш швидкого і ефективного усунення запотівання з вітрового скла.

Конденсатор збільшеного розміру і його система змішування оптимізують час охолодження пасажирського відсіку.

В залежності від версії доступні:

  • нагрівач/вентилятор,
  • ручна система клімат-контролю,
  • автоматична система клімат-контролю з датчиком променів.

НЕЗАЛЕЖНИЙ НАГРІВАЧ WEBASTO

Швидко нагріває двигун і пасажирський салон, поліпшуючи комфорт на борту навіть в найсуворіших кліматичних умовах.

Доступний за запитом як в автоматичній, так і програмованій версіях. Програмовану систему можна вмикати навіть коли двигун виключений

  • це означає, що ви можете сісти вже в приємно нагріту машину;
  • розморозити вікна і уникнути запотівання вітрового скла і бічних вікон;
  • підігріти двигун, щоб знизити викиди забруднюючих речовин і витрату палива.

СВІТЛОВІДБИВАЮЧЕ ЛОБОВЕ СКЛО

Відбиває інфрачервоні промені, зберігаючи пасажирський відсік прохолодним: на 15° нижче, ніж автомобіль з звичайним вітровим склом.

Зменшує використання кондиціонування повітря, таким чином, зменшуючи витрати палива і підвищуючи комфорт.

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Найнижчі експлуатаційні витрати в своїй категорії

Найважливішим для кожної роботи є скорочення витрат, максимізація результатів і ніякої втрати якості. З цієї причини, Новий Ducato був розроблений, щоб гарантувати гнучкість, високу вантажопідйомність і максимальну ефективність.

Завдяки цілому ряду особливостей, вантажопідйомності і практичності були додані подальші покращення.

Задні двері розроблені так, щоб використовувати для вантажу кожний доступний квадратний дюйм, у той час як бічні двері відкриваються надзвичайно легко.

Усередині ряд комплектаційних рішень гарантує унікальну універсальність.

Простір вантажного відсіку не має собі рівних: завдяки оптимізованій відстані між колісними арками, він має широку і правильну форму, яка також дозволяє легко і безпечно встановлювати полиці, піддони або перегородки.

ДВИГУНИ EURO 5

Більш економічні, більш екологічно чисті, більш продуктивні

Ducato доступний з 4 двигунами Euro 5+ з варіантами потужності 115, 130, 150 і 180 к.с., так що ви завжди можете бути впевнені в продуктивності, яка найкраще відповідає вашим транспортним потребам.

MultiJet II
Це нове покоління двигунів MultiJet:

  • інноваційна система подачі палива з більш швидкими інжекторами, здатними на багаторазові уприскування у швидкій послідовності – до 8 за цикл – оптимальне згоряння для
  • збільшення потужності і зведення до мінімуму викидів забруднюючих речовин, нижчих рівнів шуму.

Ці двигуни також легше, з оптимізованим об’ємом, завдяки:

  • їх простішій конструкції
  • їх оптимізованим компонентам.
  • Доступний з варіантами потужності 115, 130 і 150 к.с.

115 MULTIJET EURO 5

Найбільш економічніий і екологічний варіант: ідеально підходить для легких і важких вантажів і поїздок на середні дистанції по місту і за містом.

Робочий об’єм: 1956 см3
Макс. потужність: 115 к.с./85 кВт при 3700 об/хв
Макс. крутний момент: 280 Нм при 1500 об/хв

– Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Легкий і економічний: лише 180 кг, гарантоване зниження витрати палива і висока потужність.
– 5-ступінчаста механічна коробка передач.
– Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 140-150 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати палива за NEDC: 6,3-6,8 л/км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 165-179 г/км (в залежності від моделі і версії)

130 MULTIJET EURO 5

Гнучкість, легке управління і оптимальний розгін, навіть з важкими вантажами – ідеальний двигун для змішаного використання в будь-яких обставинах.

Робочий об’єм: 2287 см3

Макс. потужність: 130 к.с./96 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 320 Нм при 1800 об/хв

– Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
– Низькі експлуатаційні витрати, відмінні робочі характеристики і продуктивність.
– Низьки викиди: система з клапаном EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач.– Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.

– Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість 145-155 км/год (в залежності від версії)
Витрати палива за NEDC: 5,8-7,1 л/км (в залежності від версії)
Викиди СО2: 153-186 г/км (в залежності від версії)

150 MULTIJET EURO 5

Більше потужності і більший крутний момент для оперативного реагування і захоплюючої продуктивності, пропонуючи оптимальний баланс потужності й витрати палива разом зі скороченням викидів.

Робочий об’єм: 2287 см3

Макс. потужність: 148 к.с./109 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 350 Нм при 1500 об/хв

– Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
– Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач. – Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.

– Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 152-162 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 6,2-7,1 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 164-186 г/км (в залежності від моделі і версії)

180 MULTIJET EURO 5

Найпотужніший 4-циліндровий двигун в лінійці, який пропонує найвищу продуктивність у своїй категорії. Гнучкість, комфорт водіння, продуктивність і безшумний хід з достатньою потужністю для будь-якого використання.

Робочий об’єм: 2999 см3
Макс. потужність: 177 к.с./130 кВт при 3500 об/хв
Макс. крутний момент: 400 Нм при 1400 об/хв

– Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач. – Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.

– Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 165—177 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 7,7-8,9 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 203-236 г/км (в залежності від моделі і версії)

ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Низьке споживання і знижені експлуатаційні витрати

СПОЖИВАННЯ ПАЛИВА

Найнижче споживання в своєму класі

Лише 5,8 л/100 км з двигуном 130 MultiJet Euro 5+ (з короткою колісною базою і низьким дахом в змішаному циклі), рекордна економія
-15% витрат в змішаному циклі з системою Start&Stop

Інтервал між техобслуговуваннями 48000 км з двигунами MultiJet II Euro 5+

Cx – коефіцієнт проникнення повітря – 0,31, один з найкращих в своєму класі, який поліпшує ходові якості і знижає витрати потужності.

Індикатор перемикання передач

Пропонує, коли перемикати передачу для оптимального використання двигуна, забезпечуючи негайну економію в плані витрат.

СИСТЕМА START&STOP

Пристрій, який автоматично відключає двигун, коли автомобіль утримується в пробці і коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.

Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту транспортного засобу залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники). Доступна на двигунаї MultiJet 130 і 150 к.с..

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ COMFORT-MATIC

Ефективність механічноЇ коробки передач з комфортом автоматичної

Автоматична роботизована коробка передач з 6 передачами плюс задній хід.

Краща продуктивність
зниження витрати палива
робить водіння менш стомлюючим, особливо в поїздках в щільному потоці
Верхній режим (Up) служить для безпечного водіння, якщо транспортний засіб має повне навантаження і рухається по важкопрохідній місцевості

Ви можете вибрати 3 режими роботи:

  • автоматичний для нормального водіння
  • автоматичний верхній (Up) для їзди на підйомі з повним навантаженням механічний для повністю індивідуального стилю водіння, щоб гарантувати максимальну ефективність при повному навантаженні і на підйомі, використовуйте клавішу UP, яка оптимізує перемикання передач і забезпечує більшу тягу або відключає двигун залежно від обставин.
    *Доступні на 130 MultiJet, 150 MultiJet і 180 MultiJet.

ВИТРАТИ НА ТЕХОБСЛУГОВУВАННЯ

Менший ризик пошкодження означає більшу економію часу і грошей.
Ducato був розроблений, щоб звести до мінімуму ризик пошкодження і підвищити продуктивність.

Високі блок-фари: їх підняте положення захищає їх від ушкоджень у разі випадкового удару

Тричастинній бампер: окремі секції можуть бути легко замінені у разі пошкодження з більш низькими витратами на ремонт в порівнянні з цілісним бампером.

МУЛЬТИМЕДІА

Радіо Bluetooth
Радіо з підключенням Bluetooth, портами USB і AUX-IN.

Радіо UConnect
Останнє покоління мультимедійного радіо з системою з 4 або 6 динаміками (залежно від моделі), яка гарантує чіткі звукові відчуття, завдяки:

5-дюймовому кольоровому сенсорному екрану, дозволяючи управляти радіостанціями, телефонними дзвінками, зовнішніми пристрофми і USB, камерою заднього виду автомобіля при маневруванні завдяки зображенням з відеокамери (за бажанням)
Підключення Bluetooth для обробки телефонних дзвінків і вхідних текстових повідомлень, прослуховування музики і радіостанцій прямо з вашого мобільного телефону, не відриваючи рук від керма.
вбудований CD і MP3-плеєр, і кнопки на кермі.
Усі радіостанції, також доступні в DAB (Цифрове радіомовлення) версії, і вони сумісні з більшістю мультимедійних форматів файлів.

Uconnect Radio Nav

Розроблено у співробітниці з TomTom, система включає в себе всі риси UConnect радіо поєднані з функцією супутникової навігації, які можуть бути доступні за допомогою інтуїтивно зрозумілого, вичерпного та ефективного навігаційного інтерфейсу .

Попередньо завантажені карти включають в себе мільйони цікавих місць.
Система включає в себе IQ маршрути і останню інформацію про дорожній рух завдяки вбудованому приймачу TMC .
Багато різних функцій прості в управлінні і не потребують відривати руки від керма.

БЕЗПЕКА

Робота й подорож з максимальним спокоєм
Новий Ducato означає завжди їздити з максимальною безпекою і продуктивністю. Машина оснащена найсучаснішими технологіями управління, якими можна просто і швидко керувати з пасажирського салону.

Рульовий механізм
Всі автомобілі оснащені в базовій комплектації посиленим рульовим механізмом для полегшення паркування.

В базовій комплектації на 130-150-180 MultiJet є доступним Servotronic, змінний гідропідсилювач керма, який зменшує зусилля, необхідне, щоб повернути кермо, майже вдвічі порівняно зі стандартною гідравлічною системою рульового управління з гідропідсилювачем, і гарантує максимальну точність водіння на високих швидкостях.

Круїз-контроль

Система круїз-контролю дозволяє вести машину на потрібній швидкості без використання педалі акселератора.

Ідеально підходить для тривалих поїздок по автомагістралях.
Вона може автоматично відключатися за допомогою гальма або зчеплення, або натиснувши відповідну кнопку.
Обмежувач швидкості запобігає перевищенню обраної швидкості мимоволі (доступноий тільки на 2,3-літрових двигунах 130 к.с. і 150 к.с.).

Ідеальна, щоб зосередитися на водінні і уникати перевищення швидкості в цілковитій безпеці.
Установку швидкості можна міняти за допомогою лівого підрульового перемикача.

Система Traction

Ця інтелектуальна електронна диференціальна система гарантує кращу керованість і безпеку навіть на нерівній поверхні:

для старта на слизьких поверхнях, бруді, піску або снігу, система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке проковзує, і передає його на колесо з найкращим зчепленням, стабілізуючи тягу автомобіля
ніякої додаткової ваги
може бути активована на швидкості до 30 км/год і тільки, якщо це необхідно, за допомогою спеціальної кнопки.

Система Hill Descent Control

Дозволяє рухати вгору з ухилом до 50% під час їзди на встановленій швидкості без експлуатації гальма або акселератора, так що ви можете зосередитися виключно на водінні.

Електронний контроль стійкості (ESC)

Система електронного контролю стійкості робить новий Ducato одним з найбезпечніших фургонів у своїй категорії і включає також:

Система протидії перекиданню (Roll over mitigation)
Нова, додаткова підтримка для системи ESC, яка гарантує стійкість автомобіля навіть у ситуаціях, коли ризик перекидання стає більше, коли центр ваги машини дуже високий через навантаження або у разі надмірної бічної тяги.
LAC – електронний контроль навантаження – оцінює навантаження автомобіля і центр ваги для того, щоб регулювати дію ESC
ASR –система контролю тяги запобігає проковзуванню одного або обох ведучих коліс
MSR – під перемиканні на нижчі передачі ця система забезпечує крутний момент двигуна, щоб запобігти блокуванню ведучих коліс
Hill Holder – незамінна при старті на підйомі, система продовжує гальмівний тиск, коли педаль гальма відпущена, щоб запобігти автомобілю сповзати назад, роблячи маневр набагато простішим.
HBA: гідравлічна система допомоги при гальмуванні, яка збільшує гальмівне зусилля під час екстреного гальмування.

Система стеження за дорожньою розміткою (LDWS)

Система допомоги при водінні призначена для визначення,чи фургон змінює смугу руху, навіть в умовах обмеженої видимості .

Вона активується, коли транспортний засіб перевищує 60 км/год  і коли вона вважає маневри мимовільними.
Як тільки автомобіль наближається до лінії, яка визначається межею смуги руху, акустичний сигнал і індикатор попереджають водія про можливий неминучий ризик.

ЗАДНІЙ ОГЛЯД

пристрої, які активно допомагають вам при парковці в обмеженому просторі і де видимість ускладнена

Датчики паркування

4 датчики попереджують звуком, коли ви наближаєтеся до перешкоди позаду вас, коли ви рухаєтеся заднім ходом.
Вони інтегровані в задній бампер і включаються автоматично при виборі передачі заднього ходу.
Переривчастий зумер збільшує частоту, як тільки ви наближуєтесь до перешкоди і переходить в безперервний звуковий сигнал, коли ви не повинні рухатися далі.

КАМЕРА ЗАДНЬОГО ВИДУ

Встановлена в пластикову кришку на спойлері задніх дверей разом з третім стоп-сигналом.
Вона посилає знімки зони позаду автомобіля на 5-дюймовий кольоровий сенсорний екран на приладову панель.
Система активується при включенні передачі заднього ходу або коли задні двері відкриваються.
Візуальне покриття камери становить 3 м в ширину і 6 м в глибину.

ДЗЕРКАЛА ЗАДНЬОГО ВИДУ

Подвійні параболічні, вони містять в собі покажчики повороту і радіоантену за запитом.
Вони можуть бути оснащені електричним регулюванням, функцією обдуву від запотівання і електричним складанням як опція.